AlXz Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Hei. Har en 93 e36 318i 4dørs. Trenger Panser(m løftere) 2 forskjermer mfront bagasjeluke (så si rustfritt)? Hvor mye skal du ha for dette? hentes snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Hei Har panser m/ dempere Framskjermer Bagasjeluke Sjekk pm for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinae Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 3 eiket / mtech2 ratt (uten airbag) How much ? det var to forskjellige ,en med annonse en uten. Hvor mye for den UTEN annonse haha Er det rust på bakluka til e36 sedan ? Har du skinnBAKseter til e36 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Sjekk pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Har du midtkonsoll som passer til et armlene? Jeg har selv armlene, men det passer ikke på min midtkonsoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Hvor mye skal du ha for et komplett sort sport skinn interiør til Coupe? Trenger da altså seter foran / bak og dørsider foran / bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 Bilder etc fikk du på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 OPP! Skulle hatt noen kr til årsavgifter nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Hei på dei du hadde veldig mye rart:D å vet ikke om jeg huske hva jeg har lest å ikke lest, men har du nå m50b25 innsug? så du hadde 328 eksos hvor mye for det? komplett med katalysator og bakpotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas.mulle Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Har en liten liste av ting jeg gjerne skulle hatt til min e36 coupe og lurer hva du skal ha for alt samlet? hattehylle, C-stolpe deksler, A- stolpe deksler, elektrisk taklukemotor og hvis du har, dørhåndtak ute, høyre dør, deksel under rattet og side blikers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Har 328 eksos komplett, 2000,- Sendte begge pm med mer detaljer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå