Simen Renè Enoksen Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Har du enda bunnpanna til m52b28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 har ikke 2 stykk fram skjermer til e36 coupe som er i bra stand? skal på en m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Har m52 bunnpanne tror jeg, ihvertfall fra m50 Passer fint på blokka, bare litt annen dimm på peilepinnerøret Har ikke noe bra 2dørs skjermer dessverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjeld1 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Hei, har du fortsatt midtkonsoll med armlene? Er det koppholder med der? Lett å ettermontere på en E36 som ikke kom med dette tror du? På forhond takker for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Har sort konsoll med armlene, litt slitasje. 1000,- + frakt. Ikke koppholder med der, greit å montere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Har du 3 eiket ratt med airbag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Ja har et sportratt med airbag, men ser ut til å være lakket på eller noe på selve rattet Kan ordne bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Interessert, kan du få ordnet bilder?? og hva snakker vi om pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Interessert, kan du få ordnet bilder?? og hva snakker vi om pris?? Kan ordne bedre bilder senere.. 1200-1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Det var litt dyrt mister. Får jo kastet disse etter seg på ebay med nytt skinn med farge sømmer til 2000 ferdig til Norge. Men se om du får ordnet litt bedre bilder, så kan jeg prøve å se hvor rattet er lakkert opp som du skrev. Og kanskje vi blir enige om noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjeld1 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Har sort konsoll med armlene, litt slitasje. 1000,- + frakt. Ikke koppholder med der, greit å montere ja. Synes det var litt vel høyt priset. Har fått et annet lavere tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Har du bakpotta (fra kat) som passer 320 bensin? evnt hel og tett? hvor mye? helst med komplett feste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Tror ikke det, mulig en på bil, må sjekke tilstand.Har ellers fremre del med kat til 320 og komplett fra 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schei Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Kunne du sjekket? Haster litt da jeg må få bilen gjennom etterkontroll da Satans vegvesen har gitt med mangellapp på det jeg har nå..Trenger bare fra kat og bakover som passer 320/323. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Skal se om jeg rekker sjekke imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå