Thans1 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Hvor mye for m3 baklyktene til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 byr deg 400 for dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Se pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 har du lister til bakfanger som er hele å pene? dørpakning som sitter i karosseriet v.s (coupe) og utv lista som går fra sidevinduet bak og helt fram til a stolpa h.s? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hovleit Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Har du midtkonsoll med el-vindu knapper, motor til el-vinduer, og air condition ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Har lister tilbakfanger med hull til PDC sensorer mener jeg. Har sensorene også, men mener den lagde pipe lyder, så sikkert én el flere som er dårlige. Dørpakning tviler jeg på.., men ikke umulig. El.vindu knapper og motor til hva? sedan/coupe? Hvilke farge på knapper (plastikken under), finnes mange typer.. Har kompl. ac fra 328 sedan. (m52) Har også det meste av ac deler fra 325 sedan (m50) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 hei..har ikje rattstamme med justering opp å ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 OPP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hovleit Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 El.vindu knapper og motor til hva? sedan/coupe? Hvilke farge på knapper (plastikken under), finnes mange typer.. Har kompl. ac fra 328 sedan. (m52) Har også det meste av ac deler fra 325 sedan (m50) trenger rett og slett alt jeg trenger til å få elvinduer forran og bak og til takluka om du har, så da trenger jeg ny midtkonsoll med knappene osv.. jeg har en -91 mod 320 med m50 motor har du deler som passer over da tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Funz0 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Framdempere fra 4syl (uten fester til stabstag) 300,- ? 4syl instrumentpanel med turteller (fra 318) Demper disse skikkelig ? ingen dårlig virkning eller noenting ? Og hva skal du ha for speedometeret ? hva står på telleren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Har svart dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikBlichfeldt Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Pris for panserdempere (coupe) og nyrer? Og har du "hjerna" til elvindu førerside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Må sjekkes.. Hvor sitter den hjernen du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå