HenrikBlichfeldt Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Den sitter bak dørtrekket. firkantet boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 UPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Har du den her til førerdøra fremme på en sedan? aller helst en der bryteren til interiørlyset funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 BUMP! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Har ikke tilfeldigvis et ødelagt eller slitent instrument til E36 liggende? Jeg skulle bare hatt tak i den oransje plastplata inni som gir farge til lyset i instrumentene skjønner du Denne har blitt fjernet av eieren som hadde bilen min før meg, så skulle gjerne hatt tak i en ny en for å få tilbake originalfargen i speedometerlyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dittla87 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Duu.. Jeg fikk mailen din, men har ikke tilgang til den akkurat nå.. den bakluka jeg har skravla på.. hvor mye blir det å sende den? Jeg har ikke muligheten til å dra så langt som til spydeberg for å hente (Låner en halv bil ama.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Hmm.. må sendes med en lastebil sjåfør elns da.. ? Vet du om noen så fikser vi sikkert noe der? Hvor skulle den hen igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2011 UpP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 Noen som trenger noe nå..?? Ikke umulig at jeg kan kjøre noen mil også om det er lettere med henting etc da.. bare å spørre Trenger litt kr til årsavgifter nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 upp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puddingen Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 Har du Luftfilter belg til 316i ? Uten hull, siden min har tatt kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Har du Luftfilter belg til 316i ? Uten hull, siden min har tatt kveld.... Har til M40 motor.. hvilken årsmod har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dittla87 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Heihei Hvor mange mil er du villig til å kjøre? For ett baklokk? hehehe.. Også lurte jeg på en ting.. Du sa du ratt fikk skaffa noen andre deler.. Har du muligheten til å kanskje høre om noen ha ett panser til en 316i? De går vel om hverandre med compact om jeg ikke tar heeelt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Hei.. Trenget AC vifta, den som er forran radiatoren til ac. Har du den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå