2000Touring Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Det er "bare" å skifte delen. Det gjør eksempelvis Svendsen eksos og lignende - eller du kan gjøre det selv. Ta bort plastikk+ løsne eksos i begge ender - lett. Grunnen til at jeg ikke har fikset det på bilen min er at røret du skal skifte er katalysatoren, og den koster 6-7000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Det er "bare" å skifte delen. Det gjør eksempelvis Svendsen eksos og lignende - eller du kan gjøre det selv. Ta bort plastikk+ løsne eksos i begge ender - lett. Grunnen til at jeg ikke har fikset det på bilen min er at røret du skal skifte er katalysatoren, og den koster 6-7000kr. På GS koster det 7500 til min bil, og det var den prisen jeg sjekka for 2-3 år tilbake. Mener Svendsen skulle ha rundt 5000. Syntes det var alt for dyrt. Ser nå at både Koed / Schmeidmann selger de til 2500/3200, så da begynner det å bli aktuelt å skifte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleCow Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Oh, Så dyrt. Tror heller jeg kan leve med den i en stund til. Kjøpte nettopp bilen og penger har jeg ikke så mye av nå xD Men tusen takk for tilbake meldingene. Det er helt fantasktisk og få svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå