rasmussen92 Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Har litt anlegg problemer, det er montert, lyden funka da bass kassa sto utenfor bilen men når den ble flyttet inn så går forsterkeren ikke på, eller den går på så rett av hele tiden. Noen som har noe idè? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Har litt anlegg problemer, det er montert, lyden funka da bass kassa sto utenfor bilen men når den ble flyttet inn så går forsterkeren ikke på, eller den går på så rett av hele tiden. Noen som har noe idè? Er det noe lys i den da ? Sjekka jord og pluss? Sjekka kontakten(Styrestrømmen) inn til cdspilleren? Åssen er det med sikringer ? Hadde en forsterker som jeg trodde jeg jorda gått nok.. Den slo seg av og på så satt jeg den Jordkabelen til Forsterkeren ett annet sted så funka det som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Kortslutning på høyttalerkabelen inn til kassa? Eller så kan det jo være kortslutning inni kassa også da. Hvis du har dunka den litt da du satte den i bilen kan en ladning hoppet av terminalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Det høres ut som om utgangen på forsterkeren blir kortsluttet. Siden eneste forskjellen er at du flyttet på høytaleren. Ellers kan det jo være at det er noe feil med remoten eller strømmen til forsterkeren (lite sannsynlig siden det har funket før). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Det kan jo rett og slett hende at forsterkeren er for dårlig for subben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå