Eksos Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Kunn den typen der Ingen aning, koed kanskje?
thomaleo Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 kansje ett eller anna billakkverksted orker å sote lyktene? ingen aning koed var ute for sekundet med meg ihvertfall
Tzunami Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 kjøp sotespray og gjør det selv? er ikke noe problem å sote lykter, er bare å vaske av igjen hvis du ikke er fornøyd
thomaleo Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 hvor får man kjøpt slik spray? xD bilxtra? mekonomen?
Tzunami Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 har kjøpt det på jacobs autosupply i oslo, men regner med at flere har det, er bare å høre litt rundt det finnes i svart, rød, blå, grønn, ja de fleste fargene
haybimmsen Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 Tynnes ut i rekkene med AE på Biltema-_- må ringe litt rundt i mårgen... Ellers? Noen som har noe m-tech til en dugbar pris?
haybimmsen Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 bestillte me Ringer idag:) tror jeg får dem i nermeste fremtid skal ta å bestille me xenon no når jeg får lømm
haybimmsen Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 bestillte me Ringer idag:)tror jeg får dem i nermeste fremtid AE kjøpte jeg på www.fulmino.no kom på rundt 400 spenn med frakt. skal ta å bestille me xenon no når jeg får lønn
haybimmsen Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 idag fikk jeg AE ringene mine fra fulmino:Dskal montere de når jeg har litt "fri" fra skolen
haybimmsen Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 utover det har det ikke skjedd mye her... har fått AE ringene mine idag:) fikk også nye skilt forige uke og flyttet fra p-plassen til garasja:P tror ikke fadern va så fornøyd med det da her er ett bilde før den kom i garasje
Tzunami Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Sånn det skal være! foreldres biler får stå ute sålenge det ikke er noen gromme 8-serier eller m3/m5 eller slikt, men det er det vel heller dårlig med i det norske riket
Eksos Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Sånn det skal være! foreldres biler får stå ute sålenge det ikke er noen gromme 8-serier eller m3/m5 eller slikt, men det er det vel heller dårlig med i det norske riket Tror jeg hadde fått hørt det dersom jeg flytta ut E9'en til fadern, å satt inn min bil
Tzunami Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 e9 er kvalifisert som grombil ja! synes de er syykt tøffe! skjønner ikke at jeg ikke har lagt merke til de før turbodiesel la ut sin her på prosjekttråden sin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå