MonsterM3 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Repost ? Sean Williams dailydriven E36 M3: H&R Coilovers skrudd helt i bånn BBS RS 212's in 17x8.5 +13 all around Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Pent pent! ;D Er jo nesten like lav som 7`ern min på kanalene jo! Som også er daily driven =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 har vært oppe et par ganger før denna ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Dessuten det urgamle oppsettet hans, nå er det sawblades fra Corvette men var tøff med RSene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Liker faktisk ingen av modsa hannes. Skiltet er jo malplassert og den farga ødelegger hjulene, som passer e36 bra. Lave biler er jo old news.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Denne har vært ute mange ganger her på forumet, stor spekulasjon rundt denne e36'en.. Personelig er jeg ikke for den grønne kanten på rsene, mye tøffere når senteret var grønt, og kanten i chrome, de felga nr2 der, er jeg ikke for i det hele tatt! passer ikke e36, Audi&vag er de hjulene der et must, men passer ikke e36 i mine øyne. Ellers utsendemessig er denne bilen helt rå! jeg synes det grønne går veldig bra sammen med hvitt, og sorte detaljer, lyktene og tåkelysa er sotet i en smoooth toning..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Ganske strøken den der! Jeg får lyst til å bytte ut 18" med 17" nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå