Mjørgen Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 I kveld har jeg fått inn delebilen og sjekket tilstand på innersjermer og stål i fronten. Ble meget overaska over kor bra den e i motor rommet, front og innersjermer.. da blir d og sveise over d som er dålig på 528n Hengte på Alpinafronten på delebilen bare for og se kossen d blir
Mjørgen Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Fordi d er rust nesten alle de plassene som jeg har sveist på den andre.. Dørk,kanaler,soppas og bagarsje rom. Brukt så masse tid og penger på 528n no att er uaktuelt og stoppe no! Desuten er d bare en 520.. Så den blir dele bil.. hjul buene ser heller ikke ut på den:-(
Mjørgen Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 De var desverre knekt av nåkken feste på dei:-( men e fult brukbar:-)
Mjørgen Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 I Dag har jeg plukka ut motorn. så no e d påbegynt opp pussing av motor rom og innersjermer.. fronten sakal borres ut i pungta på delebilen og flyttes over på den andre:) dempertårn skal sveises. innersjermer blir d og sjere ut av delebilen og sveise inn i den andre der d er mye rust slik att d blir likt originalt:) Målet e å få bilen kjørbar med S38b36 iløpet av sommer/høsten med nylakka motor rom. og lakke oppatt bilen i vinter og ha den någenlunde ferdig til neste sommer Ble Høy og fin uten motor gitt
Mjørgen Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Hatt æi lang økt i kveld å fekk gjort en god del Srapet av varmemattene på dempertårnet og fikk begynt og kappe bort rust! off va en del gitt Men i fe vare optimist så går d gått.. men må ælig innrømme en blir litt deprimert t tider... hehe Så d bli vell sveising i helga
Mjørgen Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 I dag fikk jeg pakke i posten:) Gullskruer til bbs felgene Tengte og lakke senteret i gullfarge men e nå snart alle som jær d før tia... hmm.. Synes egentlig d va fint med originalfarga på felgene med gullskrua i mulid dei bare bli sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå