bmwtussan Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Ja 745en står fortsatt uten ledningsnett den! Burde jo sjønt han ikke har sendt d denne gangen også Betalte for dette for over 2 måneder siden og lover og sende, sier han har gjort det men ingen ting kommer.. jævlig iriterende! Ingen som har Motorledningsnett til M102?? Er sikkert noen her på bimmers som kan dra og hente dette og sende det til deg. Hvis du bare sier hvor det er, hvis det er i nærheten av drammen så kan jeg hente og sende dette til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Kan faktisk være en god ide ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Skal ikke være eplekjekk jeg nå altså, men det er jo ikke sååå mange ledninger i motornettet da... Tar du deg en god kveldsstund, så har du ordna opp i det nettet ditt vil jeg tro. Med mindre "alt" er klippet bort da... Sjønna ka du meina:) Men vert fint og sleppe d.. lettere og montere nytt Men er ingen problem og fikse sikkert med litt tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Er sikkert noen her på bimmers som kan dra og hente dette og sende det til deg. Hvis du bare sier hvor det er, hvis det er i nærheten av drammen så kan jeg hente og sende dette til deg. Takk for d du Men er nåkk ikke i drammens området desverre Ikje heilt sikker kor han bor heller så da er d ikke helt lett.. men er i møre og romsdal så ikke sikkert d er så langt.. Men har kjøpt ett annet ledningsnett nå så håper på og få d om noen dager Får prøve til igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 D har blitt lite tid til bilene for tiden Desverre Men sånn er d vel når man har blitt familiefar.. hehe Satser på og få ferdig eksos og gjøre klart til jeg får det nye ledningsnettet. kommer vel i posten iløpet av uka en gang håper jeg. så jeg håper på den starter da Blir nåkk en lang økt på bilen torsdag etter jobb Har også igjen og skru sammen BBS felgene som skal monteres på. Så blir d vel og sveise litt rust på den også. Har litt i innerhjulbuer bak og ett par Jekkfester som desverre er dålig. Har sikkert ikke lyst og selge den når jeg får den i gang! Er veldig glad i e23 Men vi for se.. Blir aldrig ferdig med e28 og e12 vis jeg skal ha 3 bil prosjekter Har litt lyst på motorsykkel til sommeren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 D har blitt lite tid til bilene for tiden Desverre Men sånn er d vel når man har blitt familiefar.. hehe Blir aldrig ferdig med e28 og e12 vis jeg skal ha 3 bil prosjekter Har litt lyst på motorsykkel til sommeren også. Lite tid pga familie? Hehe, skal snakkes når du har fem unger i hus som meg Har prosjekter og motorsykkel jeg også, det tar bare lengre tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Ting Tar Tid, så enkelt er det Gleden av å fullføre blir desto høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Ting Tar Tid, så enkelt er det Gleden av å fullføre blir desto høyere Enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 D har blitt lite tid til bilene for tiden Desverre Men sånn er d vel når man har blitt familiefar.. hehe Blir aldrig ferdig med e28 og e12 vis jeg skal ha 3 bil prosjekter Har litt lyst på motorsykkel til sommeren også. Lite tid pga familie? Hehe, skal snakkes når du har fem unger i hus som meg Har prosjekter og motorsykkel jeg også, det tar bare lengre tid Heheh.. ja i sjønna ka du meina Blir ikke skruing hver kveld på deg da sjønna i Men er jo litt med att jeg er bilmekaniker i tilleg så er ikke altid motivasjonen er på topp etter kl 4 Men i det blir biler til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Kjenner til det der.. Jeg jobber selv som bilmekaniker i tillegg til at jeg har fagbrev som billakkerer. Det er ikke alltid det er like gøy å "fortsette" å skru hjemme når man er ferdig å skru på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg kjenner også til det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Ja bli nåkk bil av og til.. Men i morgen blir d en skikkelig økt:-D håper d er pakke i posten også så håper jeg på oppstart! Men er vel for mye og forvente;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Ble meget skuffet da jeg dro til posten for og hente ledningsnettet til 7arn i dag. pakket opp og der lå det ett meget slitt og dålig ledningsnett som ikke en gang var til 745 m102 som han sa d skulle være! og jeg har selfølgelig forhåndsbetalt igjen så dum som jeg var! så nå har jeg Sløsa bort flere tusen på to ledningsnett jeg ikke har fått.. Selger sier jeg skal få penger når han har fått solgt deler og att han ikke har penger.. Ser sikkiert ikke igjen en krone der heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Er folk helt steike ubrukelige eller??? Kjenner jeg blir sint på dine vegne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Kjenner til det der.. Jeg jobber selv som bilmekaniker i tillegg til at jeg har fagbrev som billakkerer. Det er ikke alltid det er like gøy å "fortsette" å skru hjemme når man er ferdig å skru på jobb.. Jobbet min siste betalte time som bilmekaniker i 2002, og jaggu godt er det. PÅ den tida, og årene før var det full rulle fra 7 om morgen til langt på natt hver ukedag. Kun helgene fri... Damn, jeg er glad i dag for at den tida er over. Jeg syns på den tida at det var morro å skru, selv på kvelden etter en lang dag oppi et panser - kveld etter kveld... Men nå står min egen bil i garasjen, og går kun ut å skrur når jeg selv vil og føler for det... Og har en jobb som jeg trives godt i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå