Oberland Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jørgen, send me ei mld i morgen kvell å minn me på å sjekke om i har et slik ledningsnett! lure pinade på om i he eit på lur.. men mulig det va m106.. viss det e rett så ska du få det gratis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jævlig surt ta jørgen! Finn ut kor i møre og romsdal han holder, så kan i gledelig bli me å få henta i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 E bor i ålesund om e kan hjelpe med noe:)? surt sitta der:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Vidar: Takk ska du ha Vidar Sende på æi meld i vættu;) Vøre svert om du hadde! Kristian: Hehe ja spørs om me fe ta åss en tur.. Men han andre karn bor i Haugesund så e ett stykke;) Men håpe d bli æi løsning.. Haybimmsen: Takk før d du;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Er folk helt steike ubrukelige eller??? Kjenner jeg blir sint på dine vegne... Ja i sjønna ikje att folk gidd i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Jobbet min siste betalte time som bilmekaniker i 2002, og jaggu godt er det. PÅ den tida, og årene før var det full rulle fra 7 om morgen til langt på natt hver ukedag. Kun helgene fri... Damn, jeg er glad i dag for at den tida er over. Jeg syns på den tida at det var morro å skru, selv på kvelden etter en lang dag oppi et panser - kveld etter kveld... Men nå står min egen bil i garasjen, og går kun ut å skrur når jeg selv vil og føler for det... Og har en jobb som jeg trives godt i... Kjenne me igjen i ta i asså.. Jobba dag og natt før med e28n og vart aldrig lei.. men no kjenne i att i sku hatt en anna jobb snart for og få opp motivasjonen Jeg kan heldigvis sette fra meg bilene på verkstedet mitt og gå hjem vis jeg bli lei og finne det igjen når jeg kommet tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 E det den i Haugesund du ikke har fått? Mulig man har noe kjent folk i de traktene, om de ikke har flytta siden sist jeg prata med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Er folk helt steike ubrukelige eller??? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 E det den i Haugesund du ikke har fått? Mulig man har noe kjent folk i de traktene, om de ikke har flytta siden sist jeg prata med dem Han sendte meg ett ødelakt nett som var til nyere m30... Og sa d var til m102 er jo helt annet tennings system... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Vi er jo flere her fra Haugesund. Hva heter han da? Har en liten mistanke om at det kan være en kompis av meg du har kjøpt deler av - han har hatt mye E23 opp gjennom årene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Da håper jeg på en update i nermeste fremtid Har lappet sammen det originale ledningsnettet no og det skal inn i bilen så fort jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Blir spennende å se om det blir liv i den nå, jeg krysser fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Blir spennende å se om det blir liv i den nå, jeg krysser fingrene. Ja blir spennende:-) vøre artig å fått prøvd den før snøen kjøm;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Da håper jeg på en update i nermeste fremtid Har lappet sammen det originale ledningsnettet no og det skal inn i bilen så fort jeg får tid Det skulle du ha gjort for lenge siden... Jeg håper virkelig det løser seg nå... Kjør på med updates, det er viktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Da håper jeg på en update i nermeste fremtid Har lappet sammen det originale ledningsnettet no og det skal inn i bilen så fort jeg får tid Det skulle du ha gjort for lenge siden... Jeg håper virkelig det løser seg nå... Kjør på med updates, det er viktig... Hehe ja skulle vel d;-) fant vertfall 2 plasser d var kortslutning.. Men den starter desverre ikke nå heller:-( den får ikke gnist.. Godt mulig d er en gåen tenningsmodul eller hjerne. Men er jo ingen som har?? Jævlig rart.. Jeg kjøpte motoren i deler å han jeg kjøpte den med mener jeg har fått med alt. Og den gikk før den ble tatt ut. Meget rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå