haybimmsen Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Gratulere med slik garasje alle skruglade mannfolk fortjene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Gratulerer, må si jeg misunner deg både hus og garasje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Blir vel glad sjefen din no tenke i når du har fått deg garasje! Såg ut som fin både plass, hus og garasje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Gratulerer er på næs dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Er ikke dette inpå Hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Jøss, grattis!! Men den garasjen såg ut til å være større enn 70m2. Nærmere 100m2 ville jeg tippet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 En sånn garasje kunne jeg klart meg fint med tror jeg gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge86 Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Huset ligger i Isfjorden ja Gratulere Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Grattis Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Takk alle sammen D er i Isfjorden ja.. Garasjen er 10 * 7 meter å d blir vel 70 kvm:) Er også garasje i huset i tillegg så har 4 plasser. Men har brukt en del penger på hus nå og sitter igjen med gammle huset som jeg må selge, så blir lite igjen på bil Men for jeg solgt huset går d godt. Men har vertfall god plass og holde på med bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Gleda me t og flytte og fått begynt og innrede garasjen. Og få parkert E28n og E12en der I midt porten skal d med tiden inn en 2 søyler er planen. Men er redd d blir gjort lite med garasje og biler i år, ska til og skifte tak på huset og pusse opp en del før vi flytter inn. men det går seg til etter vert Skal bli helig og kunne gå ut i garasjen om kvelden å bare kunne gå inn igjen når jeg blir lei! og finne alt tilbake neste gang uten att andre har vert der og rotet hehe.. Bilder kommer etter vert men blir ikke flyttet før til sommeren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Så kjempe ut det huset der. Så noen bilder på finn. Herlig beliggenhet også. Du blir boende ikke så langt fra bestemora mi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Så kjempe ut det huset der. Så noen bilder på finn. Herlig beliggenhet også.Du blir boende ikke så langt fra bestemora mi.. Ja fin og rolig gate:) fin utsikt:) Ka ho heite da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 Planen for e28 i sommer er og montere orange blinklys på sjermer og front. Har gått lei hvite blink! Vill ha d originalt:-) så er planen og få kjørt den litt i sommer! Ble nesten ikke brukt i 2011.. E12 blir antagelig ikke gjort noe sælig mere med før til høsten desverre. Må vente til over sommeren med endel oppussing og flytting! Meen til vinteren skal jeg gå på for fult å få den så å si helt rust fri! E28 bakstilling med stordiff og sperre skal tilpasses:-) samt e34 m5 bremser og bedre understell... Større motor skal også inn med tiden:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Fy fader for en kåk du har skaffet deg. Svær garasje og fin utsikt! Moro:) Stå på med bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå