Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen :D D er i Isfjorden ja.. Garasjen er 10 * 7 meter å d blir vel 70 kvm:) Er også garasje i huset i tillegg så har 4 plasser. Men har brukt en del penger på hus nå og sitter igjen med gammle huset som jeg må selge, så blir lite igjen på bil :( Men for jeg solgt huset går d godt. Men har vertfall god plass og holde på med bilene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleda me t og flytte og fått begynt og innrede garasjen. Og få parkert E28n og E12en der :D I midt porten skal d med tiden inn en 2 søyler er planen. Men er redd d blir gjort lite med garasje og biler i år, ska til og skifte tak på huset og pusse opp en del før vi flytter inn. men det går seg til etter vert :) Skal bli helig og kunne gå ut i garasjen om kvelden å bare kunne gå inn igjen når jeg blir lei! og finne alt tilbake neste gang uten att andre har vert der og rotet ;) hehe.. Bilder kommer etter vert men blir ikke flyttet før til sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen for e28 i sommer er og montere orange blinklys på sjermer og front. Har gått lei hvite blink! Vill ha d originalt:-) så er planen og få kjørt den litt i sommer! Ble nesten ikke brukt i 2011.. :-(

E12 blir antagelig ikke gjort noe sælig mere med før til høsten desverre. Må vente til over sommeren med endel oppussing og flytting! Meen til vinteren skal jeg gå på for fult å få den så å si helt rust fri! E28 bakstilling med stordiff og sperre skal tilpasses:-) samt e34 m5 bremser og bedre understell... Større motor skal også inn med tiden:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...