Mjørgen Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Takk for d du:-) e meget fornøyd med den ja! Gleda me t å komme i gang der! En del utstyr som må kjøpes inn og litt oppussing i huset som e første prioritet. Så tar litt tid før d blir gjor nåkkå på bilan. Ett bra verksted ska d uansett bli med tiden:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Bestillte div deler til e28n her en dag. Den skal få noen nye powerfleks foringer i forstilling og Orange blinklys i front og sjermer til Våren Ska bli artig og kjøre E28 igjen! Må prøve å få nåkken mil på den i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Instrumentet driver og tuller på e28n. Det er kretskortet i instrumentet som er defekt. Har skiftet d en gang før også. Så er d noen som har ett 528/535 eller m5 instrument som er i god stand? Etter 86 mod:-) skal vist være samme kortene på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 I Går hadde jeg en liten økt på e28n. Fikk mangel på eu kontrollen tidligere på casterstag foringene, så de ble skiftet i går:) Har fått nye blinklys på sjermer og i fanger foran som er orange! Lei av hvite nå. Fikk også tak i Ny plate til instrumentet med en trivelig kar her på forumet, sa da blir det nåkk liv i m5 instrumentet igjen:D Så vis været holder seg i påska skal den ut i fin været og få en skikkelig vask og service og gjøres klar til sommeren! Hælig og kjenne at sommeren nermer seg så jeg får kjørt E28 igjen:D Noen dålige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Flott bil du har her... Jeg har nok sagt det før, men en god ting kan ikke sies for ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Gleder meg til å se bilder med oransje blinklys på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Pedi: Takk for det du Den er ikke 100% men håper den blir det en gang! Blir aldri ferdig med slike prosjekt;) Dralle: Ja d gjør jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Mange fine forbedringer her no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Ja må prøve og holde den litt vedlike vættu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 Da fikk jeg gjort noe igjen. Sliter med og få tett glasstakluka på e28n! Den lekker mellom ramme og glasset og kommer inn i bilen! dritt.. Noe tips? Prøvde og legge en lime fuge innvendig rundt kanten men hjalp ikke. Såg litt på e12 en i sta også å ser ut til at jeg må sveise litt i innersjermer bak også! Men er jo heldig vis lett og fikse. Gleda me t og få flytta bilan i ny garasjen og få begynt for fult på e12en igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 hva heter fargen på e28`en din? Vill helst ikje dele den med andre;) hehe.. Kommer og scanner den jeg neste gang du er på treff! Fra spøk til alvor; fin bil, tror det gjør seg med orange blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 hva heter fargen på e28`en din? Vill helst ikje dele den med andre;) hehe.. Kommer og scanner den jeg neste gang du er på treff! Fra spøk til alvor; fin bil, tror det gjør seg med orange blinklys. Hehe ja kan du gjør;) Takk:) Ja trur d bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Da ble Glass takluka tett og Orange blinklys montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 matcher senteret på felgene! tøft! hva var galt med takluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Råeste bilen på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå