Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for d du:-) e meget fornøyd med den ja! Gleda me t å komme i gang der! En del utstyr som må kjøpes inn og litt oppussing i huset som e første prioritet. Så tar litt tid før d blir gjor nåkkå på bilan. Ett bra verksted ska d uansett bli med tiden:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Instrumentet driver og tuller på e28n. Det er kretskortet i instrumentet som er defekt. Har skiftet d en gang før også. Så er d noen som har ett 528/535 eller m5 instrument som er i god stand? Etter 86 mod:-) skal vist være samme kortene på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Går hadde jeg en liten økt på e28n. Fikk mangel på eu kontrollen tidligere på casterstag foringene, så de ble skiftet i går:) Har fått nye blinklys på sjermer og i fanger foran som er orange! Lei av hvite nå. Fikk også tak i Ny plate til instrumentet med en trivelig kar her på forumet, sa da blir det nåkk liv i m5 instrumentet igjen:D Så vis været holder seg i påska skal den ut i fin været og få en skikkelig vask og service og gjøres klar til sommeren! Hælig og kjenne at sommeren nermer seg så jeg får kjørt E28 igjen:D

Noen dålige bilder :wink:

3os6y98lp9e23k6zshuc.jpg

rcw931nrcyi3u76u97iy.jpg

5dubyv8aycxfga9fhp7a.jpg

4hcmy98b7gnoir8z5r1v.jpg

28xovjkgh08yim972vfl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da fikk jeg gjort noe igjen. Sliter med og få tett glasstakluka på e28n! Den lekker mellom ramme og glasset og kommer inn i bilen! dritt.. Noe tips? Prøvde og legge en lime fuge innvendig rundt kanten men hjalp ikke.

Såg litt på e12 en i sta også å ser ut til at jeg må sveise litt i innersjermer bak også! Men er jo heldig vis lett og fikse. Gleda me t og få flytta bilan i ny garasjen og få begynt for fult på e12en igjen:)

1ojvgieccesumbrv72cs.jpg

5jpedqekfrvrd7gwe2c8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva heter fargen på e28`en din? :-)

Vill helst ikje dele den med andre;) hehe..

Kommer og scanner den jeg neste gang du er på treff! :D

Fra spøk til alvor; fin bil, tror det gjør seg med orange blinklys. :)

Hehe ja kan du gjør;) Takk:) Ja trur d bli bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...