Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

E28n her er et SMYKKE!

Hva skulle du hatt for den om du skulle ha solgt den ? :)

Veldig vanskelig og si en pris på en slik bil. Folk synes det sikkert høres voldsomt ut men den hadde ikke blitt solgt for under 200 tusen! En original m535 i helt grei stand går jo for over 100 tusen.. og her kan du få en del overaskelser! Det er som regel mye rust på bilene desverre. og det koster en del og ikke minst tid for det skal jo gjøres ordentlig! Regnet ut for to år siden på hva jeg har brukt av penger på bilen. For og si d sånn så gjør jeg ikke d lengere! selger jeg for 200 går jeg ikke i pluss for og si det sånn :) Enda er d mye jeg kunne tengt meg og gjort med bilen!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk butikk i ha gullserien til BMW som er i god stand. Hvem skulle trodd det for 15-20 år siden når vi hugde de under en lav stol?? Jeg har feks hatt over 40 stk E21er, og tenk hva penger det kunne vært i de i dag tilsammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ikke tvil om att det har blitt butikk! er en sparegris disse 80 tallerne og gammlere:) hehe med ca 40 e21 nå hadde du hvert Mange millionær om du hadde solgt de :D sjukt og tenke på!

Men og selge bilen er egentlig lite aktuelt. Har lakt skjela mi i den i mange år nå! kjøpte den da jeg var 18 år:)

Så er d en lang historie på bilen. har gått i området her siden den var nesten ny! Den var opprinnelig hvit originalt. så kjenner jeg de fleste som har eid den oppover åra!

Har nye planer for bilen med tiden. skal bare få brukt litt penger på hus og garasje, så gjøre ferdig e12. Har veldig lyst og få den godkjent ombygd til e28m5 eller alpina b7 turbo. men får se va som sjer. godt mulig den bare blir original også. men med tidin skal den bli 100% tilslutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...