Larsinnj Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Evig feit den E28'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Å dæven jørgen :) dette ble evig bra!!! Tør i spørre ka d kosta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 kosta jo litt å ha en t å drive på i 10-12 tima. Men i va heldig d va en bytte jobb;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Blei bra ta ja, e godt å ha bilen klar t sommarn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 E28n her er et SMYKKE! Hva skulle du hatt for den om du skulle ha solgt den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 E28n her er et SMYKKE! Hva skulle du hatt for den om du skulle ha solgt den ? Veldig vanskelig og si en pris på en slik bil. Folk synes det sikkert høres voldsomt ut men den hadde ikke blitt solgt for under 200 tusen! En original m535 i helt grei stand går jo for over 100 tusen.. og her kan du få en del overaskelser! Det er som regel mye rust på bilene desverre. og det koster en del og ikke minst tid for det skal jo gjøres ordentlig! Regnet ut for to år siden på hva jeg har brukt av penger på bilen. For og si d sånn så gjør jeg ikke d lengere! selger jeg for 200 går jeg ikke i pluss for og si det sånn Enda er d mye jeg kunne tengt meg og gjort med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Nå er det faktisk butikk i ha gullserien til BMW som er i god stand. Hvem skulle trodd det for 15-20 år siden når vi hugde de under en lav stol?? Jeg har feks hatt over 40 stk E21er, og tenk hva penger det kunne vært i de i dag tilsammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Ja er ikke tvil om att det har blitt butikk! er en sparegris disse 80 tallerne og gammlere:) hehe med ca 40 e21 nå hadde du hvert Mange millionær om du hadde solgt de sjukt og tenke på! Men og selge bilen er egentlig lite aktuelt. Har lakt skjela mi i den i mange år nå! kjøpte den da jeg var 18 år:) Så er d en lang historie på bilen. har gått i området her siden den var nesten ny! Den var opprinnelig hvit originalt. så kjenner jeg de fleste som har eid den oppover åra! Har nye planer for bilen med tiden. skal bare få brukt litt penger på hus og garasje, så gjøre ferdig e12. Har veldig lyst og få den godkjent ombygd til e28m5 eller alpina b7 turbo. men får se va som sjer. godt mulig den bare blir original også. men med tidin skal den bli 100% tilslutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Denna bilen e ei legende her i området! Det gjor seg med nye blinklys dude:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Absolutt en flott bil dette her! Ble ikke mindre flott når jeg parkerte vedsiden av deg på treffet i dag haha (Hilsen han i den skabbete burgunderrot e28'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Såg deg på treffet idag:) deg med adivass:D kjekt å se bilen live! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Absolutt en flott bil dette her! Ble ikke mindre flott når jeg parkerte vedsiden av deg på treffet i dag haha (Hilsen han i den skabbete burgunderrot e28'n) Takk for d du;) hehe ja va flott den du;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Ett flott treff i ålesund i dag med kjempe flot vær!! Glemte sef camera i dag da:( Men har ett mobil bilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 da kan e hjelpe deg du, litt bedre enn mob kamera:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Takk:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå