Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Herlig! Her blir det gjort på storemåten! Blir gull når man får bytta hele paneler! Jeg har samme dilemma selv... driver å lapper på innerskjermene/frontplata... virkelig gremmer meg når jeg holder på... :x

Ja blir deilig med ny front:-D gadd rett og slett ikke prøve og redde den gammle. Den har gjort sitt for 20 år siden:-D

Annbefaler deg og bytte hele om du har mulighet til d. Du kommer ikke til og angre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten blir vel sansynligvis sendt i helga, så jeg får prøve og gjøre klart så mye som mulig i fronten i helga slik at jeg får Sveiset den på uti uka kansje?:) Skal bli godt og bli ferdig med fronten!

Fikk ett brev ang E28 fra BT her en dag. Det sto at søknaden min ikke var behandlet ennå pga stor pågang av søknader! så får vel bare vente:) Har fått kontaktperson da så det går ann og ringe og høre om en stund hvordan d går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt i går også. Fant litt på venstre ramme vange som måtte fikset :) Her skal all dritt bort :D

borret ut plate! var en del overflate rust på den..

6j9wo6kcfuubh5frz795.jpg

892mi1fuc3q0hkjbetrw.jpg

Pusset blangt og på med syregrunning!

55ue4r7lqc8wyjx1teoc.jpg

Så var det litt overflate rust og gammel lakk som ble pusset helt bort på frontbjelke.

83llbai3hdie17gw3mkd.jpg

Ferdig pusset og syregrunnet!

b7it1dfs928q65gfwn15.jpg

9a9webqknhddxapqqauz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grundig arbeid :)

Helt enig, nice arbeid!

jeg hadde ikek giddi å nevnt m106 i søknadden.. søk heller om å ettermontere turbo på motoren som allerede står i bilen.. selv om du setter i m106

Hvorfor ikke?

For meg så er det lettere å forfatte en søknad der en har all dokumentasjon på en motor fra en serieprodusert bil, istedenfor en motor der ting blir litt "synsing" - selv om en selvsagt har bremsepapirer osv... Ser for meg at det blir mer positivt sett på en original BMW-motor med 252hk enn en "hjemmetrimmet" motor med samme effekt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...