Mjørgen Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Fant et bilde for ca 2 år siden av inner skjermen, En del bedre nå? Offa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Fant et bilde for ca 2 år siden av inner skjermen, En del bedre nå? Hadde du gjennomrusting rundt dempertårnet? Tror jeg husker salgsannonsen til den bilen fra noen år tilbake. Husker jeg tenkte at for et utrent øye så bilen sikkert ganske bra ut. Godt at den havnet hos noen med litt peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Ja tårn var veldig dålig! Ser bilder av reparasjonen i starten av tråden her:-) Synes selv bilen så grei ut. Men da jeg fikk den på bukken fikk jeg nestn sjokk men begyner og nerme seg rustfri nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Der fant jeg bilder av dempertårn på side 11. Den var såpass dårlig, ja. Da skjønner jeg at du har hatt nok å gjøre. Hatt æi lang økt i kveld å fekk gjort en god del Srapet av varmemattene på dempertårnet og fikk begynt og kappe bort rust! off va en del gitt Men i fe vare optimist så går d gått.. men må ælig innrømme en blir litt deprimert t tider... hehe Så d bli vell sveising i helga [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Hehe ja var deprimert en stund ja! Men har lært jævlig mye av denne bilen får trøste meg med det! Den blir jo bra nå. Var på håret den ble spiker hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Da blir det henting av 524TD på søndag Så da blir det nåkk en bilde utdate over hvordan bilen ser ut og hvilke planer jeg har for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Yesss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Gratulerer:) Takk! Men her er D en masse jobb! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Yesss! håper D ikke blir altformye jobb. Men skal nåkk få til bil av den igjen om en stund! Må bare få bort rusta på e12n først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Blir bra tilslutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Vurderer tds motor om D blir vanskelig og skaffe topp! Burde være mulig og godkjenne på BT også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Vurderer tds motor om D blir vanskelig og skaffe topp! Burde være mulig og godkjenne på BT også Har noen tds motorer i deler, så bare si ifra om du trenger noe. Alle har vært havarert på hver sin måte men har litt av det meste har bunnpanne til både E36 og E34 og, men er vel E34 bunnpanne du trenger på E28 i tilfelle? Vil sterkt anbefale tds motor, i stedet for det kaklende ankeret som M21 motoren er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Vurderer tds motor om D blir vanskelig og skaffe topp! Burde være mulig og godkjenne på BT også Har noen tds motorer i deler, så bare si ifra om du trenger noe. Alle har vært havarert på hver sin måte men har litt av det meste har bunnpanne til både E36 og E34 og, men er vel E34 bunnpanne du trenger på E28 i tilfelle? Vil sterkt anbefale tds motor, i stedet for det kaklende ankeret som M21 motoren er Jepp skal huske på D om D blir aktuelt:) regner med e34 passer ja. Må muligens ha komplett bil med dokumentasjon for og godkjenne om D er aktuelt. Bilen hadde blitt mye sprekere og mer drifsikker med TDS motor vertfall. Men har sin skjarm m21 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 I går fikk jeg hentet 524n Kjørte den 3-4 mil hjem og ble veldig overasket over hvor god bilen var og kjøre! litt slakk i snekke var d selfølgelig men den har jo rullet snart 600 tusen Automat kassen girer som om den var ny og det er ikke kødd en gang! Eier fortalte meg at turbo girkasse og eksosanlegg har stått i bilen siden den var ny og det er ganske inponerende Eksosen er jo sveist en del da.. Ble også overasket da jeg kikket under bilen. til og ta km i betrakning har bilen faktisk lite rust. Det som er noe og si på er bakplate, bakhjulbuer og hjørnene på fronten/innerskjermer. Anngående kresjen er ikke gulv eller tak skadet. B stolpe har flyttet litt på seg så blir og rette den og sveise inn ny kanal Planer er og Fikse skaden bytte hjulbuer begge dører på venstre side sveise bakplate og inner skjermer Skifte topp pga den bruker litt vann. Tidsriktige felger og senk Her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå