Gå til innhold

Mjørgen`s Garasje 2x E28 og E12! E12 vurderes solgt!

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Fant et bilde for ca 2 år siden av inner skjermen, En del bedre nå? :D

Hadde du gjennomrusting rundt dempertårnet?

Tror jeg husker salgsannonsen til den bilen fra noen år tilbake. Husker jeg tenkte at for et utrent øye så bilen sikkert ganske bra ut. Godt at den havnet hos noen med litt peiling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg bilder av dempertårn på side 11.

Den var såpass dårlig, ja. :o Da skjønner jeg at du har hatt nok å gjøre. :)

Hatt æi lang økt i kveld å fekk gjort en god del :) Srapet av varmemattene på dempertårnet og fikk begynt og kappe bort rust! off va en del gitt :( Men i fe vare optimist så går d gått.. men må ælig innrømme en blir litt deprimert t tider... hehe :wink:

Så d bli vell sveising i helga :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer tds motor om D blir vanskelig og skaffe topp! Burde være mulig og godkjenne på BT også:)

Har noen tds motorer i deler, så bare si ifra om du trenger noe. Alle har vært havarert på hver sin måte :lol: men har litt av det meste :)

har bunnpanne til både E36 og E34 og, men er vel E34 bunnpanne du trenger på E28 i tilfelle?

Vil sterkt anbefale tds motor, i stedet for det kaklende ankeret som M21 motoren er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer tds motor om D blir vanskelig og skaffe topp! Burde være mulig og godkjenne på BT også:)

Har noen tds motorer i deler, så bare si ifra om du trenger noe. Alle har vært havarert på hver sin måte :lol: men har litt av det meste :)

har bunnpanne til både E36 og E34 og, men er vel E34 bunnpanne du trenger på E28 i tilfelle?

Vil sterkt anbefale tds motor, i stedet for det kaklende ankeret som M21 motoren er :P

Jepp skal huske på D om D blir aktuelt:) regner med e34 passer ja. Må muligens ha komplett bil med dokumentasjon for og godkjenne om D er aktuelt.

Bilen hadde blitt mye sprekere og mer drifsikker med TDS motor vertfall. Men har sin skjarm m21 også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg hentet 524n :) Kjørte den 3-4 mil hjem og ble veldig overasket over hvor god bilen var og kjøre! litt slakk i snekke var d selfølgelig men den har jo rullet snart 600 tusen :D Automat kassen girer som om den var ny og det er ikke kødd en gang!

Eier fortalte meg at turbo girkasse og eksosanlegg har stått i bilen siden den var ny og det er ganske inponerende :D Eksosen er jo sveist en del da..

Ble også overasket da jeg kikket under bilen. til og ta km i betrakning har bilen faktisk lite rust. Det som er noe og si på er bakplate, bakhjulbuer og hjørnene på fronten/innerskjermer.

Anngående kresjen er ikke gulv eller tak skadet. B stolpe har flyttet litt på seg så blir og rette den og sveise inn ny kanal :)

Planer er og

Fikse skaden

bytte hjulbuer

begge dører på venstre side

sveise bakplate og inner skjermer

Skifte topp pga den bruker litt vann.

Tidsriktige felger og senk :)

Her er noen bilder :)

rq4nms5xm8ozo3qds76z.jpg

wzvonvn7wib7sbb7yy8v.jpg

p9zvqc04y3mv79ezzpu8.jpg

26id3qvl79tut7wxpqey.jpg

wa64mltl5pa7xwf2x9gs.jpg

hrdg5d1h7m0en6zsdkc7.jpg

uyarc7jfywly5cehk2d3.jpg

uo7n2ff83qyprgcabfms.jpg

9tbam4ov3skwx4g2c8ck.jpg

9v32y46jxr4roorkovfh.jpg

hlpsl0yguaynrznfee72.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...