E28Fredrik Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Hehe! Denne så veldig kjent ut! gleder meg til å se hvordan denne blir! Håper så inderlig du fullfører den! En glede å se flere slike legendariske biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Hehe! Denne så veldig kjent ut! gleder meg til å se hvordan denne blir! Håper så inderlig du fullfører den! En glede å se flere slike legendariske biler! Ja den er vel ganske lik din Gleder meg til og få den på veien! blir og få den sammen og få brukt den litt. Kommer nåkk ikke til og gå like grundig til verks som du har gjort med din med d første vertfall, da jeg har e12 og konsentrere meg om:) Men denne bilen blir nåkk beholdt! Artig da den har gått her i området siden 1986! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 579837km! Her ser vi hva som er mulig i snilt klima og med begrenset veisalting. Hvilken årsmodell er dette forresten? Gleder meg til å se etterhvert som du får kommet i gang med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Respektabel kjørelengde det. Gi den 500.000 gode til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 579837km! Her ser vi hva som er mulig i snilt klima og med begrenset veisalting. Hvilken årsmodell er dette forresten? Gleder meg til å se etterhvert som du får kommet i gang med denne. Ja den har gått her siden 1986 og da hadde den gått 86000 km ifølge kjøpskontrakten jeg fant i hanskerommet Det er en 1984 modell så blir veteran neste år! Da vil den forhåpentligvis få skiltene tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Respektabel kjørelengde det. Gi den 500.000 gode til Ja! Kan gjøre ett forsøk på D ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Da er innerskjermen på venstre siden ferdig og klar for epoxy kan komme med litt bilder i morgen. 524n har også kommet inn i verkstedet og så smått begynt og demontere litt for og se på skaden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Venstre siden ferdig Sandblåst litt i bakplate på innside. Her har 524 fått plass.. Litt trangt men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 I kveld fikk jeg litt arbeidslyst Startet med og vaske 524 etter en tur på saltet veg. Fant ut det at d var like greit og begyne og reparere skaden på den før jeg forstatte på e12.. Er jeg litt effektiv er d ikke nye jobb og skifte den kanalen. Hadde jo vert morro og skilta denne td på nyåret når den blir vetteran Da var det bare og skru av dører: Så var det bare og skjere ut kanal! Ser den har fått seg en karramell Og etter mini slegge og en 2-4 Ble det saker Og vips så ble den så og si rett! Alt skal selfølgelig kontroll måles til slutt! Det var alt for i kveld. Kanal, Bakredel av kanal og bakhjulbuer blir bestilt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Begynner å tro at denne bilen er havnet i riktige hender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Jepp! Blir bra det her! Har 4 rustfrie dører til e28 om du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Begynner å tro at denne bilen er havnet i riktige hender. Vi får håpe d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Jepp! Blir bra det her! Har 4 rustfrie dører til e28 om du trenger Ja satser på d blir bra:-) ja D høres interesant ut! Pris da? Men du bor vel langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 200,- per dør er en bulk per dør så derfor prisen. Bor langt nord ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Hmm. Sikkert svindyrt og sende:-( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå