Kristian Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 bra jobba jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Takk før d Kristian:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Kvelden i dag har gått me i spakling og pussing.. Off kjedelig! Håper på og få lakket kanalene og dørstolper snart så jeg kan få på dører:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Fargen på e12en blir Fjord-metallic Men blir litt mere metallic i lakken enn original farga Trur d bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Fjord er HELT riktig for en E12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Ja i trur ikje i kjøm t og angre på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Tror ikke du vil angre på fargevalget nei Ser ut som du har gjort en god jobb med rustsveisinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Takk for d du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e12528 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 kjempe innsats, var d 76 mod?min er 75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 kjempe innsats, var d 76 mod?min er 75 76 mod ja:-) har du noe deler til e12? Trenger div stål i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Føler med her Mjørgen. E28'en din må vell være en av de peneste E28'en jeg noen gang har sett, fargen med BBS felgene. Herligt. E12'en ser jo ut til å ta form også, bra sveist og lakken kommer nok til å legge seg fint på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Takk for d fizn Kjekt at folk lika bilan mine.. d gir god motivasjon! Hadde bestilt komplett front panel t e12en på gs.. men fikk en trist besjed i dag om att d var gått ut av produksjon:( så vis nåkken he en delebil stående med fin front er d bare og skrike ut i går fikk jeg sveisa litt i bakplata.. og flytta eksosen på midten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianF Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 E28en er nydelig! Må få dratt meg på treffa som blir, bare for å få sett den.. Tipper E12en blir knallfet også, ser lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Hadde bestilt komplett front panel t e12en på gs.. men fikk en trist besjed i dag om att d var gått ut av produksjon:( Hør med http://www.wallothnesch.com/index.htm - de har det aller aller meste til klassiske BMWer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cslarntsen Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Tror vi kan ha en ny front stående skal sjekke imorgen om det er preface. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå