Mjørgen Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 D er bra Her er et bilde av nyvasket bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Da har jeg begynt på innerskjerm på venstre siden på 524n! Er litt jobb her også gitt Det endte selvfølgelig slik: Kappet, pusset, sandblåst og hatt på sveisegrunning! Kommer mere uti uka forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 fikse demperårn på e28 er eeegentlig ganske enkelt, bare folk tror det er myyyyye jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Sant nåkk men tar litt tid når enn skal gjøre D skikkelig! Viktig og få vekk all rust mellom platene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Gleder meg til å komme hjem og se denna, satser på at du har den på veien til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Satser på D Knut den er på god vei nå Bilder fra i går: Framskjerm til venstre siden er på vei i posten! Selvfølgelig original. Brukt. Så da har jeg to så å si strøkne framskjermer. Og splitter ny frontplate er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Er snart klart til og sveise inn forsterkningen nå.. Er igjen en liten bit oppå tårnet i bak kant. Men den store platen er ferdig sveist, slipt og syregrunnet sveiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Godt arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Takk for det du Ny frontplate til første typen 524 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 kos plate e ta? preface? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Ja. E jo produsert i 83 bilen så kjøpte den første TD frontplata. Dette er foresten en veng del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Alt du tar i ser jo godt etterpå, så dette var jo ikke noe unntak heller... Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Alt du tar i ser jo godt etterpå, så dette var jo ikke noe unntak heller...Stå på! Takk for D Ivar! Prøver og gjøre ting så bra jeg kan. Ting tar tid så går ikke så fort.. Blir ett par tre kvelder i uken somregel håpte på og ta turen til vålerbanen i sep men passer ikke inn med jobb desverre kunne trengt meg og sett alpinaen din live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 I dag fikk jeg gjort en del forsterkning i bakkant er ferdig og nesten hele skjermfestet. Fikk også begynt med hjørnet på fronten. Der er det mye rust men absolutt overkommelig! Har heldigvis erfaring fra e12en Her er noen bilder : Fikk også "ny" framskjerm til venstre siden i posten i dag! Så har det meste av deler nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå