Mjørgen Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Ikke ppf:) på blocket ligger D en til 40 tusen. Og D blir jo pluss moms.. Synn å ta motoren ut av en fin bil også. Beste hadde vert om noen hadde motor:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 40tusen er litt mye viss du bare skal ha motor ja:p Kan jo sjekke i tyskland også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Da er venstre hjørne så godt som ferdig.. Mangler og sveise inn festet til batteriet Begynte litt og demontere for og se hvor mye D blir på høyre siden! Der var D faktisk litt værre jaja bare og begyne! Når dette blir ferdig nermer det seg eu kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Du og du for et pågangsmot og for en holdning! "jaja, da er det bare å fortsette" Fortsett sånn, og bilen blir strøken! Kanskje jeg må parkere 518'n hos deg i vinter så jeg blir kvitt litt kjeks jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Du og du for et pågangsmot og for en holdning! "jaja, da er det bare å fortsette" Fortsett sånn, og bilen blir strøken! Kanskje jeg må parkere 518'n hos deg i vinter så jeg blir kvitt litt kjeks jeg også Ja må ha trua me c Det e viktig hehe ja spørs D.. Men bli ikje billig Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Da vant jeg plutselig denne på ebay Topp til 524n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Fikk begynt på høyre siden i kveld. Her var D mye jobb! Men tatt D mest kritiske nå og fått festet fronten så den sitter fast. Kapet ut en del: Så er D bare og lage biter og sveise inn : Skal bli deilig og bli ferdig med rustsveisinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Hehe, ja er noe drit den rustsveisinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Er D ingen som har en 745 e23 delebil til salgs? Eller en m106 med dokumentasjon på hvor den kommer fra? Sliter med dette altså.. Har jeg,men skal ikke selge den motorn, men bytte i noe man trenger er ok.( er fra en norsk 745 som står på meg). Men nå har du alerede bytta bort cr kassa Kunne tatt den kassa som delbet. mot motorn. Har også 262/265 kasse for bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Hehe, ja er noe drit den rustsveisinga.. Ja så jævlig å D! Du har vel ditt å stri med du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Er D ingen som har en 745 e23 delebil til salgs? Eller en m106 med dokumentasjon på hvor den kommer fra? Sliter med dette altså.. Har jeg,men skal ikke selge den motorn, men bytte i noe man trenger er ok.( er fra en norsk 745 som står på meg). Men nå har du alerede bytta bort cr kassa Kunne tatt den kassa som delbet. mot motorn. Har også 262/265 kasse for bytte. Du har pm fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Da er m106 i boks! Blir hentet så fort jeg får anledning. Så da blir m535n til m545i iløpet av vinteren og forhåpentligvis godkjent i vognkortet til våren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Ble jo gjort litt i kveld også veldig lei av rust nå! Men D nermer seg! Blir jo heller ikke ferdig på denne siden pga må på BT og slå inn rammenr på nytt. Er rust rundt nr der.. Ble nesten ferdig på sida her liten bit overst igjen: Ble jo et stort hull her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 I dag ble det siste turen med e28n for sesongen! Og siste turen med orig motoren! Drar til Drammen og henter meg orig m106 motor og 265 kasse på søndag som kommer i bilen i vinter og skal stå klar til våren Orig motoren kommer i e12 min ettervert så den blir beholdt! Tar ut b34 i morgen etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Er flott den e28´en din altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå