Mjørgen Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 M106 motoren er orig med automat. Det må kobles om noen ledninger på ledningsnettet for og bygge om til manuel! Er det noen her som vet åssen det gjøres og hvilke ledninger det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Det blir bra detta her gut! Skal være ganske enkelt å koble det som har med girkasse å gjøre. Google it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Ja D skal vist være veldig enkelt I dag har jeg demontert toppen på org motoren til e28! Tar kammen fra den til 745 motoren for og spare litt tid! Toppen måtte uansett av på den pga den brukte litt kjølevæske! D var like greit pga toppakningen var gåen på bakerste sylinder! Ser ikke ut til at jeg får pengene igjen med selger eller posten. Venter på svar fra posten. Så da bruker jeg like greit kammen fra den andre motoren da den ikke kommer i e12 med D første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 I kveld har jeg slipt alle ventiler og ventil seter kjekt med god gammel ventil slipemaskin på jobb Fikk også montert inn nye ventiltetninger! Håper på og få sammen toppen i morgen og muligens montere den på blokka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Da er alle ventiler, vipper og kam montert! Og ventiler er justert:) toppen skulle monteres men glemte av moment nøkkelen så blir og trekke til topp og montere register i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 edit. blei feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Fikk en kar til og sveise motorfestet ble steik bra å passer perfekt! Motoren er på tur sammen igjen! Håper på å få montert litt i helga å montert motoren for godt i motor rommet Jås og duff reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Går fremover dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Ja går fremover:) men litt seint da jeg holder på å fryser ihjel! Så stikker på Tess og invisterer i diesel brenner i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Ja går fremover:) men litt seint da jeg holder på å fryser ihjel! Så stikker på Tess og invisterer i diesel brenner i morgen! då bli de nåkk fart tenkje i ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Steikje du har litt å bruke tida på her ser jeg, og jeg som trodde jeg var blitt galen da jeg begynte på min E12... Noe nytt med den forresten? Sykt bra arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Ja her er D nåkk å gjøre! Hehe ja bra det er flere av Åss nei den har stått ca ett år nå har litt for mange biler dessverre. Må prioritere m535 for og bli ferdig til våren. Så blir D å få lakket siste delene på 524td. Etter s blir D å få skikkelig i stand innvendig i garasjen så blir D fult kjør på e12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Ble andre boller med varme gitt kjøpte brenner på tess! Kan anbefales! Nesten ikke en tendens til lukt av den I kveld har jeg montert resten av registeret. Skiftet alle simeringer Montert motorfestet Innsug Toppdeksel Oljeretur slange Plugger Begynner og ligne på en motor igjen Slik ble motorfestet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Vasket bunnpanne i dag! Så i morgen blir D montering av bunnpanne, clutsh, servopumpe, starter osv... norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå