Jås Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Hva vasker du med,ble jo veldig rent! Har du tilgang til skikkelig delevasker kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Brukte høytrykk stimer på jobb og avfetting funker bra! Utvendig er den pulverlakkert fra før så lett og gjøre rent. Har ikke delevasker der dessverre! Vurderer og kjøpe selv med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Hjelper med varmt vann ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duff Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Blir bra dette:) Mjørgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Montert Bunnpanne Clutsh lager, svinghjul og clutsh Servopumpe Dynamo Har som smått begynt og montere ledningsnettet:) det ser heldig vis greit ut! Håper det fungerer.. Rail og dyserer montert! ///M_stian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Da er motoren satt i bilen for godt håper jeg står igjen noe på elnett, slanger osv.. norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Fått på plass en del på motoren i kveld:) men er en del slanger/vakumslanger jeg ikke vet hvor skal da jeg kjøpte denne motoren i deler! Alt lå jo i en eske:( fikk ikke tatt noe bilder i kveld av det jeg lurer på.. Men noen grundige og fine bilder av motor rom fra 745 e23 motas ? Slanger på innsug- siden av toppen og opp i rør inn på gasspjeld! Og generelt vakumslanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Tror jeg fant ut av D meste Jås reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Går litt smått for tiden. Men skjer jo litt Skal få spesial bestilt IC på egne mål tilpasset i fronten. I dag har jeg koblet ferdig motorledningsnettet til hjerne og sikringsboksen Er nå igjen og fikse IC og rør og slanger Radiator slanger Div ledninger Mellomaksling Girkasse Tilpasse e28 M5 eksos med 745 fremre rør og siste rør fra wastegate! Skal også prøve og få godkjent BBS RS felgene i vognkortet med 225 45 16 foran og 245 45 16 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Blir jækla bra jørgen! Har du meldt deg på e30meet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Nei har ikke D desverre Kristian! Når er Det? Vi får en liten gutt i midten av mars så har ikke planlagt noe i sommer:) så vet jeg ikke når jeg får ferdig bilen og godkjent den håper på og få det gjort til våren så jeg får en lang sommer med den Da er alt av kjølesystem satt sammen Girkasse vasket og montert 265 getrag Har begynt på det siste wastegate røret Så nå er eksos neste prosjekt! Har et orig e28 M5 eksosanlegg som skal tilpasses Venter på LMM men håper på det blir oppstart av motoren om en ukes tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Får ikke gnist på motoren. Er litt usikker på hvilke ledninger som skal på coilen! Er D flere enn 2 ledninger som skal dit? Dette er en m106 84 mod. Er også en ledning helt i starten på elnettet ved torpedoveggen attmed 2 releer der. Noen som vet hvor de skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Det skal i alle fall ei grønn litt kraftig ledning rett fra tenningslåsen inn på ei side av coilen. Så går det vel ei svart fra coil til styrrenheten. Men så skal veivsensorer osv virke da for att styreenheten skal legge strømmen fra coilen til gods.. Husker også att det var ein kontakt med 3(?) ledninger ved hanskerommet der den ene med pluss på måtte kobles til en eller annen kontakt som kom ut fra på styreenheten:D Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 Fant ut av coil ledningene og skiftet veiv følere. Da fyret den tvert! hælig! Ikke mye bilder nå desverre.. Får bli når jeg blir ferdig med eksos og fått den på hjula Da har jeg igjen og sveise ferdig wastegate rør, mangler v-band klemme der(har bestilt) Mangler lmm Fylle frostvæske Få bestilt intercooler og rør Montere m5 bremser og stabbstag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Nesten ferdig da gitt! god følelse når den fyrer etter litt trøbbel! Jeg holder på med full overhaling på 635'en, gleder meg til den er på plass igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå