Chris_ Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Søndag her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Søndag her også Samme tid eller? Vi tenkte å ta en burger og halvliter på Friday's - join in om du er hypp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Skal på Lørdagen kl. 15 med noen venner. Kunne vært kult møtes etterpå kanskje men ser for meg at det blir fort fullt på utestedene rundt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Søndag klokka 12! Noen andre som skal på samme tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Lørdag kl 15^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Champs sportsbar mener jeg den heter, går forbi døra deres nesten hver dag men husker ikke hva den heter engang..... Sonja Henies plass 2, mener jeg er gateadressen. Er ikke det den som ligger rett ved inngangen til Plaza? Baren på toppen av Plaza er også ganske anstendig for øvrig. For oss som skal lørdag kl. 12.00 blir det kanskje litt tidlig å møtes før siden dørene åpner kl. 11, men å møtes etter showet, når folk som skal på senere show kanskje er der og er vel ingen dum idé? Du skulle forresten klart å fikse et møte mellom bimmers og Top Gear gjengen, evt. 1 av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Er vel mange Bimmere som ikke er 20år, er det 20år på den Champs sportsbar som blir nevnt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 har gullbilletter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Champs sportsbar mener jeg den heter, går forbi døra deres nesten hver dag men husker ikke hva den heter engang..... Sonja Henies plass 2, mener jeg er gateadressen. Er ikke det den som ligger rett ved inngangen til Plaza? Du skulle forresten klart å fikse et møte mellom bimmers og Top Gear gjengen, evt. 1 av dem! Den ligger 20meter unna inngang 3, altså på hjørnet mot rundkjøringen. Prøvde å nevne dette for James may, men de har såpass travle og lange dager så dette ville bli vanskelig å få til som han sa. Han spurte også hvor det gikk ann å få kjøpt seg en øl ute på byen uten at det var så langt fra spektrum og da foreslo jeg selvfølgelig samme pub som jeg har til dere scenen er ferdig rigget, og dette ser helt rått ut, de kommer med mye spennende på 4hjul og med motorer som virkelig sparker. Til info så ligger de IKKE på Plaza, hvis det er noen som hadde håpet å kunne treffe gutta der. 30timer til første show ang champs så tror jeg det ikke er 20år der før etter klokken 2300 fredag og lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hele jobben min skal! Lørdag klokka 18.00 Oslo er advart! BilXtra avdeling Bodø kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Søndag klokka 12! Noen andre som skal på samme tidspunkt? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Søndag klokka 12! Noen andre som skal på samme tidspunkt? Ja Får møtes et eller annet sted da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Søndag kl.15 her,gleder meg som faen da sees vi;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Får møtes et eller annet sted da Må vel det Hvilket felt sitter du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Får møtes et eller annet sted da Må vel det Hvilket felt sitter du på? Husker ikke Kjøpte en sølvbillett istad så er vel i postkassa om to-tre dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå