dav-a Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Hallo godt folk! Rett ettter sommerferien min gjorde jeg et røverkjøp av en BMW 316 E46. Det var en BMW 316 med 1.9L motor, 105 hk, 173 000km på tellern, 1999 mod og Eu godkjent. Alt tipp topp! Hetet i Østfold Ting som ble fikset når jeg fikk den: -Nyrer. Manglet en nyre så har facelift nyrer på nå -Ny fuktsperre bak høyre, trakk inn regnevær vann så gulvet var vått. Fikset nå -Justering av ratt så det ble rett (bilen har vært i grøfta så skjerm har blitt lakkert og forstillinga hadde fått seg et trykk fant jeg ut i senere tid) -Ombygget for u/org bilspiller, anlegg vil bli montert! -Nye hvite blinklys fremme, side og nye bak lykter med hvit blink blir gange snart montert -Angel eyes fra biltema, funker knall -"Super white" grøft lys Utstyr: Ikke så mye, 16 tommer felger med helårsdekk Bilde fra når jeg hentet bilen: Nye org. nyrer: Org nyrer vs facelift nyrer: Slik den var med face grill Slutt resultatet Nye oppdateringer og bilder vil komme med tiden Kom gjerne med forslag til hva jeg kan gjøre med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Gratulerer med ny bil,virker som et greit kjøp dette.Mere utstyr = mere som kan gå i stykker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Takk takk Hehe, nesten sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusr91 Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Gratulerer med bil ny bil du og Forslag: samme som meg selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Jo, takk hehe, vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Flott bil detta David er jo bare fantasien og bmw forumet som setter grenser for hva du kan gjøre med denna hehe Er vell Mtech2 eller ACS som gjelder senk+felg er jo selvsakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Fortsatt ikke hvite blinkers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Nei. Vener fortsatt på hvite blinkers fra GS. Men nå kan jeg meddele at jeg har bestemt meg for hva slags hovedenhet jeg skal kjøpe! Det blir denne heldige vinneren: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Skal bestille i løpet av uken tenker jeg, gleder meg som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Bra bil til prisen dette da! Men, er jo gromt med sort bil og oransje blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Takker! Faktisk, så synes jeg oransje blinkers ser ganske stilig ut på en måte kun på sorte biler som du sa. Men jeg har på følelsen at hvit blinkers kommer til å se hakket bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Jeg har en litt egen formening om oransje blinklys.. Om bilen er noenlunde orginal så er det finest med hvite.. Men om den er senket, har store felger, m-tech etc.. så kan den ha oransje, da viser man at det er bevisst gjort og ikke at man bare ikke bryr seg om slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Da så Bilen skal være en god del original, men det blir fine felger, litt senk og litt god lyd. Det skal bilen få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Fin bil! Min forrige bil var veldig lik din, og det første jeg gjorde va og bytte oransje blink med sorte Ble sååå mye bedre Og sammen med facelift baklykter og nye sommerfelger så kom det seg, mangla bare senk når jeg solgte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Thx! Ja, høres nesten ut som glenglen sin E46 Ja, nye (bare hvite) blinklys rundt hele bilen er snart på plass og senk vil forhåpentligvis før jeg selger den når den tid kommer Trur jeg har en snasen mod på baklysa jeg skal fikse Har genial plan der! Skal bare ta å undersøke litt før jeg røper hemmeligheten Hva synes folket med sot film på baklykter og blinkers som er org med hvit blink? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 YEAH! Endelig!! Deler fra GS Lar bildet tale for seg.. I tillegg så har jeg fått kjøpt en bmw trykket genser med navnet mitt på, str XL. Var litt for stor, så har bestilt enda en i Large som kommer snart ble fikset hos Colorprof i Tønsberg Bilde! Bilde av bil med nye blinkers kommer i nærmeste fremtid! På toppen av det hele av dagens update, så kan jeg røpe at de originale 16" felgene mine med dekk kanskje går for 2,9 til en fra forumet her Så blir det muligens flotte sommerfelger på i løpet av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå