janerik171187 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 topic sier vell igrunn alt noe som funker på e34 og er piggdekk til en billig penge helst i henteavstand fra østfold, dvs vestfold, akershus, oslo buskerud etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Hei, har noen lekre piggdekk på stålfelg med originale bmw kapsler som jeg hadde en sesong på min gamle e34, før jeg handla piggfritt året etter. De er noen år nå, men brukt 1 1/2 sesong. Ligger bare å støver ned i boden min, men vil du ha de skal du få de for "omtrent ingenting". Trenger du skistativ/lastebøyler til e34 også kanskje? send meg en pm med mobilnummeret ditt om det skulle være av interresse. Jeg bor på Bjerke, rett ved Trondheimsveien og travbana, så er du i Oslo området er det lett å finne Kan ta noen bilder og finne ut hvilket merke det er i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Hei, har noen lekre piggdekk på stålfelg med originale bmw kapsler som jeg hadde en sesong på min gamle e34, før jeg handla piggfritt året etter.De er noen år nå, men brukt 1 1/2 sesong. Ligger bare å støver ned i boden min, men vil du ha de skal du få de for "omtrent ingenting". Trenger du skistativ/lastebøyler til e34 også kanskje? send meg en pm med mobilnummeret ditt om det skulle være av interresse. Jeg bor på Bjerke, rett ved Trondheimsveien og travbana, så er du i Oslo området er det lett å finne Kan ta noen bilder og finne ut hvilket merke det er i kveld pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 jeg har 2 gode michelin piggdekk i 195/65r15 liggende i larvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå