Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har et30 på mine felger. Dog bare 9.5" bak da. Funker fint, subber litt i store dumper med folk bak, men ikke noe problem. 8)

Se tråden min for resultat på hvordan det ble.

Hvilke dempere sitter på din bil?

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Se på det, det var jo kule felger, har alltid likt LC Dyna. :)

Er det så dyrt å få lagt på dekk i Haugesund når du ikke kjøper de hos dem?

Skrevet

En kompis fikk lagt om på dekk1. Betalte 1800kr. Synes det er litt for drøyt. Hørte at mekonomen bare legger om opp til 18". Skal forhøre meg litt rundt. I verste fall må jeg kjøre til Stavanger hvor det koster 100kr pr felg. Jeg må innrømme at jeg aldri har sett bilen din i Haugesund, det regner med at endrer seg til våren?

Skrevet
Kule felger :) blir bra til våren vettu :)

I og med at jeg bor på vestlandet så kommer våren tidelig. Jeg tar sikte på å ha på sommerdekk i midten av mars. Noen fordeler må det da være å bo i regntunge Haugesund ;)

Skrevet

Hehe, gleder meg til og få på 19"'erne selv. Er ikke helt det samme med vinterfelgene :P

Men bare håpe d ikke blir en lang vinter som i fjor, da låg jo snøen til langt uti mars :P

Skrevet
Hehe, gleder meg til og få på 19"'erne selv. Er ikke helt det samme med vinterfelgene :P

Men bare håpe d ikke blir en lang vinter som i fjor, da låg jo snøen til langt uti mars :P

Det skal vi ikke ha noe av nei :mrgreen:

• 3 weeks later...
Skrevet

Da er jeg klar for våren. Fikk lagt dekk på felgene i dag. Jeg er kjempefornøyd :)

P.s beklager dårlige mobil bilder. Finner ikke kabelen til kameraet.

ong4em7lhx86ebu1zagl.jpg

ex559b9azjw8grmn30xk.jpg

wtb1ukf2d7qqrpvrm1xa.jpg

Skrevet

Ta en titt på tråden min så ser du hvordan min svarte E90 ser ut! Selger alt av styling som jeg har på min, så om du ønsker noe så er det bare å ta kontakt så ordner vi en god deal ;)

Likte felgene veldig godt! Venter i spenning til våren når vi ser dem påmontert ;)

Skrevet

Kan noen fortelle meg om felger i for stor dimensjon uten TÜV godkjenning kvalifiserer til stryk på EU-kontroll?

Skrevet

Våren kom tidelig. Felgene ble lagt på i dag. Tok noen bilder, men det var alt for mørkt. Kommer skikkelige bilder i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...