eirikbg Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Fortsatt mobil bilder: Venter til etter eu-kontroll før jeg monterer senk.
Mering90 Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Kjekt å se at det er litt flere E90'er her på forumet! Hva med nye baklykter? Sjekk ut bilen min med sorte lykter. Meget fint på sort bil
eirikbg Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Kjekt å se at det er litt flere E90'er her på forumet! Hva med nye baklykter? Sjekk ut bilen min med sorte lykter. Meget fint på sort bil Ja det er kjekt med flere E90'er. Regner med at det vil bli flere etterhvert som brukte biler synker enda litt mer i pris. Nye baklykter er på listen min. Skal senke bilen nå til helgen regner jeg med. Svarte nyrer er på vei fra Usa. Deretter er det ny front fanger med carbon splittere på. Nye pærer fremme samt baklykter kommer til slutt
Mering90 Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Kjekt å se at det er litt flere E90'er her på forumet! Hva med nye baklykter? Sjekk ut bilen min med sorte lykter. Meget fint på sort bil Ja det er kjekt med flere E90'er. Regner med at det vil bli flere etterhvert som brukte biler synker enda litt mer i pris. Nye baklykter er på listen min. Skal senke bilen nå til helgen regner jeg med. Svarte nyrer er på vei fra Usa. Deretter er det ny front fanger med carbon splittere på. Nye pærer fremme samt baklykter kommer til slutt Jepp det tror jeg også! Vi er vel de første i rekken vil jeg tro Du MÅ legge ut bilde med en gang du får på senk! Hvor mye gav du for settet ditt? Gi lyd fra deg om du trenger pærer og baklykter. Har de meste på lager Har selv skiftet pærene i grøftelysene mine. Mye finere med litt hvitere look
eirikbg Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 Gav vel ca 6500kr for settet fra GS. Er litt tvilsom til hele greia, men skal iallefall prøve det ut. Går det i dass får jeg handle nytt.
eirikbg Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Hva måtte du ut med for spacere? 120$ pluss 20$ i frakt. 140 * 6 * 1,25 = 1050kr. Da følger det med lange sterkere bolter.
eirikbg Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Senk og spacere på plass. Nå begynner det å ligne noe her.
eirikbg Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Sinnsykt pene felger! Takker. Er sykt fornøyd!
eirikbg Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Nå er jeg nesten ferdig å senke. Mangler en side fremme. Fant ut at jeg trenger ny jekk for jeg må inn med 2 stk plank for å få ut jekken. Fikk også montert svarte nyrer. Syns det passte bra på svart bil. Må nok justere litt opp for nå går ikke hjulene rundt
StigJ Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Se der ja. Nå snakker vi. Ble passe lav den. Må få tatt noen skikkelige bilder nå.
eirikbg Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Se der ja. Nå snakker vi. Ble passe lav den. Må få tatt noen skikkelige bilder nå. Kommer skikkelige bilder om ikke alt for lenge ja. Må få lånt meg et speilreflex.
eirikbg Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Nå er jeg ferdig å senke. 2 problemer oppsto som følge av dette. 1. Dashbordet gir meg abs og antispinn feilmelding. (Regner med at det bare er brudd i ledningen til abs sensoren. Litt kjipt da ledning ikke kan kjøpes separat. Må kjøpe hele sensoren til 800kr.) 2. Jeg har glemt å montere bumpstops fremme da tegningen ikke viste disse fremme. Dette kan vel ikke stemme? Håper på noen kommentarer (pkt. 2) fra dere som kan dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå