Gå til innhold

mm, fin. lav :D

svartbekk
 Share

Anbefalte innlegg

må aldri finne på og poste sånt her inne, folk finner bare en haug med ting og klage på!

Kan ikke regne med noe annet når man gjør sånt med bilen ;)

gjør sånt med bilen? hvor dumt er det og si a? bare fordi det ikke er mtech skjørter på den så må man ikke kritisere og slenge med leppa.. blir som at jeg skal kritisere alle som tror på gud bare fordi jeg ikke tror på gud det.. folk må få lov og ha forskjellig smak uten at folk skal pirke på det hver gang noen har noe som skille seg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot at folk har forskjellig smak, men trådstarter spurte hva vi syntes, og jeg synes det ser helt forferdelig ut.

Det er litt forskjeller, skille seg ut på en god måte eller på en dårlig måte.

Jeg liker folk som gjør nye ting og rare ting, men man må gjøre det med stil og det må bli gjennomført for at det skal fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må aldri finne på og poste sånt her inne, folk finner bare en haug med ting og klage på!

gjør sånt med bilen? hvor dumt er det og si a? bare fordi det ikke er mtech skjørter på den så må man ikke kritisere og slenge med leppa.. blir som at jeg skal kritisere alle som tror på gud bare fordi jeg ikke tror på gud det.. folk må få lov og ha forskjellig smak uten at folk skal pirke på det hver gang noen har noe som skille seg ut

Jeg er ikke så originalpolizei at det MÅ stå m-technik på skjørtene for at de skal være akseptert, men disse så forferdlige ut.

Det minner om en 18 åring som klistrer på det første og beste han kommer over bare for å ha gjort noe med bilen.

Linjene på sideskjørtene går ikke igjen noen andre steder på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jalllaaaaaa jaaaalllaaaa alllaaaa akchebaaaar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...