Gå til innhold

bsr ppc tuning av 2004 bmw e60 530d

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på og bestille chip til vores bil, og lurte på om noen har erfaringer med dette , ettersom eg har hørt at det er kun programering som er godt nok på desse motorene,samt mere kjøling på automatkasse?programvare endring? det settet som vi har lurt på kommer snart for salg hos bsr,ser det at ein får stor økning på dette oppsettet men kor bra er dette for motoren? evnt andre farer rundt dette? link til nettside : http://www.bsr-tuning.no/produkter/t1860/

takker for alle svar og meninger om dette

mvh

gunnar

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Eg har chippet min 2004 e60 530d :) Hos rstuning.no . Dei omprogramerer via datamaskin, ingen fysiske inngrep på bilen. "Tuning-boksene" er veldig omdiskutert...ville gått for programmering.!

ps; bilen din blir langt mer friskere etter chipping ;) Sinnsyk forskjell.

Skrevet

ok. er kansje ikke så dumt og ta ein prat med dem da, grunnen til at eg tenkte på ppc tuning er jo at ein kan fjerne programmet om ein vill det med tanke på garantien , har 100% garanti i 15000km til .

Skrevet

Den er PPC tuningen er jo genial.

Broren min har en slik, en kompis også forsåvidt. Funker som fjell, å enkelt! Kan chippe så mye du vil om det skulle være behov for det.

De har riktignok V70, men det er jo akkurat det samme uansett.

Skrevet

ja har ein kompis som har det på sin v70 og han er veldig godt fornøyd ,ein får jo legge det inn og ta bort slik ein vill, men klart nå når det er tilgjengelig fra januar så er jo prisen ganske stiv kr 8500,har hørt at det ikke er så lurt med tanke på automat kasse ang trimming av desse modellene ?

Skrevet

Granvin, i nærheten av Voss. Men dei køyrer rundt på bestilling :) Ta ein telefon ; www.rstuning.no :) Eg er iallefall svært fornøyd med dei. Og i og med at dei tar vare på det originale programmet i bilen, så kan du legge det inn igjen om du vil det, uten at det koster deg noe. Han testkøyrer bilen din, før og etter chipping, og endrer på chippen om det skulle vere noe du ikkje liker / eller noe han ikkje liker.

Skrevet

Ingen problem :) Fornøyd med e60'n din? Har samme bil, samme årsmodell :) Digge biler..! Har prøvd mange ulike splitter nye (2011) volkswagen, citroen, peugot, audi, men ingen er bedre å køyre, eller har bedre seter (comfortseter i min) enn e60 :)

Skrevet

joda er godt fornøyd med bilen den har det meste av utstyr men mangler litt styling , har comfortseter så kan ikke klage på dem ,er jo ein drøm og sitte i ,skal lage ein tråd om bilen etter hvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...