Gå til innhold

bsr ppc tuning av 2004 bmw e60 530d

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir nok full m pakke om eg skal ha om ikke eg finne noe annet som er fint, har hørt det ikke er så lett og få tak i m-sport front når ein har den radaren i fronten? blir eventuelt ganske dyrt med orginalt+lakk, ligger jo flere kitt på nett som er fine,evt kjøpe fra utlandet ferdig lakket?

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei.

Vi leverer digital boks fra Speedhawk i Tyskland, produktet har en microprosessor som styrer verdiene. Dette er et helt nytt produkt, og vi legger inn et spesielt utviklet program i boksen. Denne kan også flyttes over hvis man kjøper neste bil med commonrail motor, da du legger inn nytt program fra oss enkelt via egen pc. Produktet leveres med fjernkontroll for og skru av/på boksen.

Effekt økning på standard program er 252 hk og 589Nm, men det er utviklet for og klare seg innenfor avgasskrav.

Mvh

Kenneth Olsen

GlassGutta AS

Skrevet

Har en frontfanger liggende.. original bmw.

I forhold til programmering av bil så ville jeg hørt med e34_525tds her på forum. Han har gjort en meget bra jobb for meg og kan tilby kvalitetsprogram til din BMW. Som nevnt over, en sinnsyk forskjell. Med programmet jeg bruker så har du hele registeret med god effekt. Anbefales!!

Skrevet

oki, takker for flotte svar korleis er det med pris på tuning programmet ? HMSW ka pris du var tenkt for fronten? er den klar for sensorer for park og activ cruse?

Skrevet

Takk igjen HMSW! :) Uten å ødelegge for noen så er det litt forskjell på remappingen som ble gjort på din bil, og på et "sofistikert" program som kødder med signalet fra railtrykksgiver for å lure DDE til å øke trykket.... men så antar jeg at prisen er ganske annerledes også, så baken er heldigvis delt i to :)

Skrevet

Det er alltid bra med flere alternativer :) Hvis ikke ville ting aldri blitt bedre.

gunnar328 : Fangeren er sprøytet med fyller så er bare å slipe over og lakkere. Det er med hull til sensorer. I forhold til cruise så er dette montert i gitteret mener jeg. Det er ikke noe problem, må bare skaffe rett gitter :) Pris... 2500,- Brukte akkurat samme på min bil når jeg bygget om. Hadde kjøpt med en til en kompis som var "tom for penger".

Skrevet

Sideskjørt får du på gs, de uoriginale er helt greie. Har du panorama så må du modifisere de litt på undersiden, men det syns ikke uansett :)

Fangeren er kun dekselet. Du trenger litt småtteri. Vær glad det ikke er bak.. der må man bytte MYE!!

Skrevet

oki, har sett på noen slike kitt på nett men etter det eg forstår er der så mye tilpassing på dem, har ikke panorama,må bare ta alt litt etter litt eller blir det fort dyrt

Skrevet

Jeg har de fra GS på min, de er helt like originale. Var ikke noe tilpasning annet enn skjære ut til stiverene som er der pga panorama :)

Skrevet

oki, er ikke så mye som skal til det da, likte ikke det når eg var inn på flere levrandører på div styling kitt at det er mye tillpassing på dem til hver enkel bil, trodde om ein kjøpte til ein spesifikt bil så var det tillpasset men det var det ikke,

vet vel ikke kor mye bilen er senket når den kommer med sport understell fra fabrikk? synest den er veldig lav generelt,er ikke sett på noe annet enn det den er levert med fra ny.

takk for flotte svar

Skrevet

Jeg ble fortalt at Mtech understellet (eller hva det kalles) bare er 1,5 cm lavere enn original. Sikker noen som kan svare på det her!

Skrevet

oki var ikke mye det , sto sammen med ein annan e60 og sen var senket 30 og vores bil var like lav ,kan jo vere synsfeil også , tenkte eg skulle fått justert head up displayet høgere opp på ruta i dag ,

HMSW : om du kunna sendt eit bilde av fangeren?

Skrevet

Den ligger godt pakket innerst i garasjen så det blir ikke med det første. Det er en original fanger så er nok ikke så spennende med bilde :) Som sagt er den grunnet med primer så er grov i overflaten. Pusse over og lakkere så er du i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...