gunnar328 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 oki er ikke så farlig vet jo korleis dem ser ut,skal gi deg beskjed om eg tar den ,har bare litt eg må få på plass først , skal få koblet iphone opp mot idive om det er mulig? har hørt det går ann
HMW Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Bare gi meg en beskjed om du skal ha... er ikke noe hastverk for min del. Er jo sikkert garantert at jeg treffer en grevling eller noe dagen etter noen har hentet den... hehe
gunnar328 Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 bruker og bli slik hehe , har liggende ein helt ny frontspoiler til e36 er ikke tatt ut av kassen enda men er sikkert noen som kommer og vill kjøpe den når eg har fått bruk for de,(lure på og kjøpe e36 til arbeidsbil) ka heter dem sommer felgene du har på din e60 hmsw? passet fint til fargen på bilen
HMW Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Breyton Inspiration. Har hatt de i mange år, og når jeg kjøpte e61 sendte jeg de til oppretting og lakkering. Ble helt som nye
gunnar328 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 har noen zito felger,men dem er svarte , lurte på og få dem oppigjen lakket men blir vel fort dyrt tenker jeg, dem er hele og pene men tror dem hadde vert finere og lakke dem,har dem orginale 18`også men blir jo litt finere med 19`
HMW Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Jeg ga rundt 5000,- med oppretting av tre stk og lakkering av alle.
gunnar328 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 er jo verdt det når det er skikkelige felger, vet ikke om zito er noe serlig til kvalitet eller ka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå