Asr Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Har fått et irreterende problem med streoen min..! Monterte for en stund siden en 4 kanals og en mono forsterker i bilen og lyden var perfekt men i det siste så har lyden fra høytallerne kommet og gått som den føler for selv. Bassen spiller hele tiden da men ikke høytallerene.. Noen som har noen forslag til hva jeg bør ta en titt på? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Litt fleire opplysninger om forsterker, høgtalere som er tilkoblet den og korleis det er tilkoblet, hadde vært fint! Har du tjukke nok strømkabler? Har du sjekket at det ikkje er dårlig kontakt ein plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 4 kanaleren går i protection av en eller annen grunn. Kan være at terminalen på den ene høyttaleren kommer i kontakt med jord, brudd i en kabel, feil i høyttaleren, dårlig jord til forsterkeren eller en eller annen intern feil i forsterkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asr Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 HAr tjukke ledninger til jord og strøm og jordinga er solid. 4 kanalsen er en kicker (litt usikker på hvem) Det begynte med dette for ca et halv år siden, så kjørte jeg ut med bilen og den fikk seg en solid trøkk, men etter jeg kjørte ut funket anlegget perfekt igjen men har nå starta å fuske. Har ikke gjort noen endringer på bilen, alt er urørt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå