Tiller Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 bare kom på det i farta, husker at mine originale lyspærer så litt veldig gule ut i forhold til angel eyes ringene. Så jeg fikk tak i sånne xenon look pærer. Det ble mye penere! Ble så rart med fargeforskjell på ringene og nær/fjærnlys. Men det kommer jo sikkert ann på hva slaks ringer du kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 bare kom på det i farta,husker at mine originale lyspærer så litt veldig gule ut i forhold til angel eyes ringene. Så jeg fikk tak i sånne xenon look pærer. Det ble mye penere! Ble så rart med fargeforskjell på ringene og nær/fjærnlys. Men det kommer jo sikkert ann på hva slaks ringer du kjøper Jeg har kjøpt ccfl (kald katode) hvit tror jeg. men har tenkt å kombinere AE med grøftelys, tror d blir bløst smalt just (bittegrann) å knakk fangeren så kjøpte original m3 fanger i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 bare kom på det i farta,husker at mine originale lyspærer så litt veldig gule ut i forhold til angel eyes ringene. Så jeg fikk tak i sånne xenon look pærer. Det ble mye penere! Ble så rart med fargeforskjell på ringene og nær/fjærnlys. Men det kommer jo sikkert ann på hva slaks ringer du kjøper Jeg har kjøpt ccfl (kald katode) hvit tror jeg. men har tenkt å kombinere AE med grøftelys, tror d blir bløst smalt just (bittegrann) å knakk fangeren så kjøpte original m3 fanger i samme slengen Ja men når du skrur på hovedlysa så lyser jo fortsatt AE ringene da. men mindre du har egen separat bryter for AE ringene. Det vanlige er jo bare å ta strømmen fra parklyset, og det gir jo strøm når nær/fjærnlyset er på. Og når AE ringene lyser samtidig som de vanlige lysene blir det seendes litt rart ut når de har forskjellig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 bare kom på det i farta,husker at mine originale lyspærer så litt veldig gule ut i forhold til angel eyes ringene. Så jeg fikk tak i sånne xenon look pærer. Det ble mye penere! Ble så rart med fargeforskjell på ringene og nær/fjærnlys. Men det kommer jo sikkert ann på hva slaks ringer du kjøper Jeg har kjøpt ccfl (kald katode) hvit tror jeg. men har tenkt å kombinere AE med grøftelys, tror d blir bløst smalt just (bittegrann) å knakk fangeren så kjøpte original m3 fanger i samme slengen Ja men når du skrur på hovedlysa så lyser jo fortsatt AE ringene da. men mindre du har egen separat bryter for AE ringene. Det vanlige er jo bare å ta strømmen fra parklyset, og det gir jo strøm når nær/fjærnlyset er på. Og når AE ringene lyser samtidig som de vanlige lysene blir det seendes litt rart ut når de har forskjellig farge. jaja, viss det er ille får jeg vel invistere i xenon kit alt til sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå