Kvasi Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Kjøpte min første E30 IX for noen uker siden og har lest meg litt opp på dem etterhvert, men det er egentlig litt confusing info å få. Det ser ut som de fleste på norske forum er heelt enige om at drivknutene fremme ikke tåler så mye som 1cm senk, mens på div utenlandske sier de at de har kjørt i flere år med 5-6 cm fremme. Vinteren tar jo slutt etterhvert og sommerhjulene skal på, og da er det slutt på at den er høyest fremme, og sånn er det.. På tide å hamstre deler kanskje? -K
joar_92 Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 jeg kjører med 40-40, og det fungerer veldi bra mer enn det er bør vel helst ungås. pass godt på mansjettene så går det fint
Kvasi Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 jeg kjører med 40-40, og det fungerer veldi bra mer enn det er bør vel helst ungås. pass godt på mansjettene så går det fint Høres bra ut Mansjettene er nevnt i de fleste trådene jeg har sett om IXen så de får jeg vel passe litt på. Det skal vel nevnes at jeg har ca dobbelt opp av både HK og NM og det tåler den jo så..
Kvasi Skrevet November 20, 2010 Forfatter Skrevet November 20, 2010 Tips til hvor jeg får kjøpt senk til bilen? Det er ikke så lett å finne ser det ut til..
BMWe30 Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Jeg har senkesett til IX touring liggende som du kan få kjøpe. Har brukt det ca ett år;)
Kvasi Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 Ja, jeg har jo felgene dine allerede så da må jeg vel ha det også Regn med en tlf i nærmeste fremtid.
Kvasi Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 Jeg har senkesett til IX touring liggende som du kan få kjøpe. Har brukt det ca ett år;) Fortell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå