JENSSEN Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Har noen her laget Shadowline lister av org lister med krom før?=P vil prøve dette.. men aner ikke hvordan:P hjelp plis! mvh jarle jenssen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Vet at noen bruker en type teip eller folie som man kan kjøpe på ebay. De sier at det blir riktig så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Vet at noen bruker en type teip eller folie som man kan kjøpe på ebay. De sier at det blir riktig så bra. ser man ikke at den chrom delen er der da? må man ikke ta av den chromma lista?=S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Jeg mattet ned mine, ett lag med syregrunning, ett lag med fillergrunning, så ett lag med matt sort. Resultatet ble strålende, og det kommer ikke til å flasse av som det gjør om man bare lakkerer rett på listen uten grunning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Jeg mattet ned mine, ett lag med syregrunning, ett lag med fillergrunning, så ett lag med matt sort. Resultatet ble strålende, og det kommer ikke til å flasse av som det gjør om man bare lakkerer rett på listen uten grunning. hva med chromen? av med dette?=S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Nei, du matter ned listene, så sprøyter du på syregrunning, så fillergrunning, så lakk. Kan ikke forklares enklere enn det. Husk å pusse med 600-800 kornings sandpapir mellom hvert strøk, utenom selve lakken så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 ok. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå