Gå til innhold

Min 318D E90

Share

Anbefalte innlegg

hmmm.. var å kjøpte lyktesenkere i dag ;) men nå sitter jeg å tenker litt, lurer på om jeg skal lakke i bilens farge eller om jeg skal ta dem i mattsvart slik som resten av listene på bilen ?? forslag ?? :D

annen ting, skal jeg legge i glassfiber i forsenkningen så dem blir beine, rett over, eller skal jeg la den forsenkninga bare være der ??? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da spørs det om plasten som ``muttera`` sitter i er sprukket ;) hadde ett par sånne jeg å, en på hver :) jeg la ett lite flatthjern under lista så det ble litt spreng kan en si, hadde ikke det godt så hadde jeg bare rivd av lista på en eller annen måte, siden den skulle byttest ut uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Takk :D

ønsker meg kantfelger, 10 `` bak 9 `` framme, men det blirt i allefall ikke denna sesongen :D

emblemene er ikke serli fine i overflata så dem er faktisk på tur til å byttest, enda så var det fint med orginale fargene inntil videre i stede for transparang sotspray som det var når jeg kjøpte bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Vårværet er kommet :D å Øystein greide ikke holde fingrene unna vaskebøtta :P Årets første håndvask :) :) det blir det ca 100 til av :P Bilen bærer preg av vinterens harde tak å har fått en del riper, så må vel fri til noen om å ta en shine på den før sommeren :) :)

i8k1hawujcc9gwjfa6te.jpg

bbfaoluqjm48p8bfxls6.jpg

g9u98q8mn7gmrcixboji.jpg

09y97xrz6kvht79q5jq2.jpg

fikk tak i ``ny`` brukte felger til vinteren igjen :) men for seint å sette på føler jeg, så fikser disse til vinteren igjen om noen måneder :) :)

aj32bioi3gea2r8em7ks.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...