øystein andre Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 hmmm.. var å kjøpte lyktesenkere i dag men nå sitter jeg å tenker litt, lurer på om jeg skal lakke i bilens farge eller om jeg skal ta dem i mattsvart slik som resten av listene på bilen ?? forslag ?? annen ting, skal jeg legge i glassfiber i forsenkningen så dem blir beine, rett over, eller skal jeg la den forsenkninga bare være der ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 par bilder av nye sorte nyrer, ser meget mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 hordan fikk du skudd ut nyrene som sitter på panseret? jeg greier den midtersteskruen, men de andre går bare rundt og rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 da spørs det om plasten som ``muttera`` sitter i er sprukket hadde ett par sånne jeg å, en på hver jeg la ett lite flatthjern under lista så det ble litt spreng kan en si, hadde ikke det godt så hadde jeg bare rivd av lista på en eller annen måte, siden den skulle byttest ut uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 Tok litt bilder i går Ikke helt rein men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Fin bil! hvilken polering brukte du? blei jo dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 takk :) er en god stund siden den har vert brukt noe som helst på, men sist var det vel swisswax som gjorde sin inntreden, insignis http://www.detailersclub.no/forum/topic ... od1512010/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 tatt en ny runde med maskin, og lakkforsegling i går pga en del vaskeriper å voksen på bildene forrige dagen hadde lite virkning eller ingen lengere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Flott E90 dette! synes dog felgene burde vært byttet ut samt sorte/hvite BMW merker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Takk ønsker meg kantfelger, 10 `` bak 9 `` framme, men det blirt i allefall ikke denna sesongen emblemene er ikke serli fine i overflata så dem er faktisk på tur til å byttest, enda så var det fint med orginale fargene inntil videre i stede for transparang sotspray som det var når jeg kjøpte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 liker felga jeg, ingen andre jeg har sett som har dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 bredda stålfelger hehehe nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 10x14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Vårværet er kommet å Øystein greide ikke holde fingrene unna vaskebøtta Årets første håndvask :) det blir det ca 100 til av Bilen bærer preg av vinterens harde tak å har fått en del riper, så må vel fri til noen om å ta en shine på den før sommeren :) fikk tak i ``ny`` brukte felger til vinteren igjen men for seint å sette på føler jeg, så fikser disse til vinteren igjen om noen måneder :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå