Gå til innhold

M106 motor og m30 TURBO gromdeler(Nye bilder)

Mjørgen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Nå har jeg ikke lest så nøye gjennom tråden her, men hvorfor selger du egentlig denne når du er på utkikk etter M102 og M30 motorer? Hvorfor bruker du ikke bare M106'n du har selv?

Heisann. D er bare fordi jeg har lyst på en helt komplett motor og putte rett i 7arn. den motoren jeg har er ikke komplett! har kunn blokk motorstyring og topp. dette er en motor jeg skulle bygge opp i min e28 men ble endring i motor planene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok sikkert ikke så dumt å begynne med noe som er komplett :)

Jeg kan forresten komme med et skambud på 2300kr + frakt for toppen, uten vipper og kamaksling.

Om du velger å ta budet seriøst er helt opp til deg, du vet ihvertfall hvor du finner meg hvis du er intressert.

Jeg har tilgang til en annen topp også for under tusenlappen, i tillegg til at jeg har en M30 topp liggendes selv også som jeg er litt usikker på tilstanden på. Det billigste for meg er jo selvfølgelig bare å plane/overhale en av de toppene selv, men jeg sparer meg jo for litt arbeid ved å kjøpe din topp hvis du er intressert i å selge meg den rimelig. Så er det jo i tillegg litt sjarm at det står "Turbo" støpt inn i godset på din topp og at den kommer fra en 745, når jeg selv har planer om å bruke den på en 745 motor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alt e masse lettar da! Bære å putte motor rett i. har alt anna t bilen :) Kunn motor som mangla..

Blir nesten litt lite d ja.. men kan tenke litt på d :) Men toppen er jo kjekt og ha så i trur ikje i selge den så billig! fe garantert bruk for den vis i selge den;)

Ja e artigast når en sett istand en gammal bil at d bli brukt originale dele;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...