koll Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Kult du likte de! Ja det har de http://www.elkjop.no/product/foto-video ... -for-canon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 Ordnet litt med lakken sisst helg, følte bilen trengte det. Og jaggu ble det bra om jeg må si det selv. Ellers har det ikke skjedd noe annet med bilen, da jeg som den fattige studenten er, har vært oppslukt i skole nå før sommerferien. Men er bestilt nye lister rundt om, toppdekselpakningsett og så blir den nok litt mer jordnær i løpet av nærmere tid. Ellers blir det mye jobbing i sommerferien, så skjer nok en del med bimmen da Slenger ut noen bilder fra etter helgens økt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nick ,the bad one Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Dette var dritkule bilder, rett og slett! Vet du om sigma har noe lignende linse til Canon? Sigma har 10-20 til både nikon canon og ikkje minst sigma:-) fantasisk objektiv som jeg selv har drømt om lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Så meget pent ut etter poleringa, godt jobbet! Hvor ble det av den senkinga du snakka om tidligere? Syns jeg så litt mye klaring mellom hjulbuene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Takk! Ja må selv si jeg ble fornøyd med resultatet Hehe.. Helt enig, Nick ,the bad one som komenterte over har et sett liggende som jeg skal kjøpe av han, gjerne jeg gjør til uken Ellers har den fått nye lister rundt om. gjor seg det i motsetning til de forrige som var formet som bananer. Hiver ut noen bilder av en liten biltur jeg hadde. Dro til østlandet, og kjøpte da nytt interiør. Til tross for ønske om sort m5 interiør ble det lyse comfort seter, som jeg kommer til å bruke midlertidig da jeg fikk dem for en billig pange. Skal da inn til behandlig da de er noe slitt. Interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Skal inn til forstegangstjeneste naa, og vurderer i den forbindelse aa selge bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Hvor skal du inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Hvor skal du inn? CSS-bataljonen i bardufoss Skal du inn selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Najs. Ikke langt fra meg det Ja, skal inn i ingeniør på skjold Må si at du har en meget fin bil. Det ser ut som at den er i veldig god stand og godt vedlikeholdt! Har du fått bytta setene? Hadde vært fett å se beige skinn i svart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Kult. Hvis bilen ikke bli solgt, vurderer jeg aa ta den med opp. Saa da er det jo kult et det finnes andre BMWer der og Hehe takk for det, maa bare faa den litt lengre ned saa blir jeg fornoyd Nei har ikke faatt i setene, skal faa levert dem inn til en shinings forst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Kult. Hvis bilen ikke bli solgt, vurderer jeg aa ta den med opp. Saa da er det jo kult et det finnes andre BMWer der og Hehe takk for det, maa bare faa den litt lengre ned saa blir jeg fornoyd Nei har ikke faatt i setene, skal faa levert dem inn til en shinings forst Det hadde vært fett hvis du gjorde det. Er ikke mye bmw her oppe Skal du levere dem til et firma? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Ja tenkte det, men aner ikke hvor Men saa at kennethe34 hadde gjort det med sine ( viewtopic.php?f=6&t=141703&start=75 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Har du hørt med han om hvor han gjorde det? Er jo ikke så langt til der han bor hvis du tar med deg bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Stemmer det, Tromso (beklager! sitter med et utendlands tastatur ) ligger vel kun to timer unna? Har sendt han en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Flott bil:) denne som står på parkeringa til shlumberger på forus om dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå