Gå til innhold

Min E34 Touring bilder s.3 *SOLGT*

koll
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ordnet litt med lakken sisst helg, følte bilen trengte det. Og jaggu ble det bra om jeg må si det selv. Ellers har det ikke skjedd noe annet med bilen, da jeg som den fattige studenten er, har vært oppslukt i skole nå før sommerferien. Men er bestilt nye lister rundt om, toppdekselpakningsett og så blir den nok litt mer jordnær i løpet av nærmere tid. Ellers blir det mye jobbing i sommerferien, så skjer nok en del med bimmen da :)

Slenger ut noen bilder fra etter helgens økt :)

2fv1grdag2xhy7sc2g0w.jpg

d0ocodkfg1kcohuecryj.jpg

dk5nknmzc6xp71ga16od.jpg

9ubbqe7f0eoscf8kfmpc.jpg

1lizszktmx5r8lzqt11z.jpg

ztcbdnhoeo8fiuxksfsi.jpg

ozx6adyshvy7o81d50kk.jpg

i88iv0mkt283mqe6hw7s.jpg

w74uzvnmxfu7ejch5s88.jpg

x5y820ibxfa98by384hx.jpg

9gppdf9aea8dc7yzcu7s.jpg

ojpbmgdafw8ork0076y3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takk! :) Ja må selv si jeg ble fornøyd med resultatet :)

Hehe.. Helt enig, Nick ,the bad one som komenterte over har et sett liggende som jeg skal kjøpe av han, gjerne jeg gjør til uken :)

Ellers har den fått nye lister rundt om. gjor seg det i motsetning til de forrige som var formet som bananer.

Hiver ut noen bilder av en liten biltur jeg hadde. Dro til østlandet, og kjøpte da nytt interiør. Til tross for ønske om sort m5 interiør ble det lyse comfort seter, som jeg kommer til å bruke midlertidig da jeg fikk dem for en billig pange. Skal da inn til behandlig da de er noe slitt.

qvd9ksm0atd7k2fhe0em.jpg

7ehdpnra7x7nhyf5hr71.jpg

slsywuev6m88k5x6xewt.jpg

igdvf810v67x1jl2r00t.jpg

Interiør

omtoldtg8pmyx6obq0he.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Najs. Ikke langt fra meg det :P Ja, skal inn i ingeniør på skjold :P

Må si at du har en meget fin bil. Det ser ut som at den er i veldig god stand og godt vedlikeholdt! :)

Har du fått bytta setene? Hadde vært fett å se beige skinn i svart bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Hvis bilen ikke bli solgt, vurderer jeg aa ta den med opp. Saa da er det jo kult et det finnes andre BMWer der og :)

Hehe takk for det, maa bare faa den litt lengre ned saa blir jeg fornoyd :) Nei har ikke faatt i setene, skal faa levert dem inn til en shinings forst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Hvis bilen ikke bli solgt, vurderer jeg aa ta den med opp. Saa da er det jo kult et det finnes andre BMWer der og :)

Hehe takk for det, maa bare faa den litt lengre ned saa blir jeg fornoyd :) Nei har ikke faatt i setene, skal faa levert dem inn til en shinings forst :P

Det hadde vært fett hvis du gjorde det. Er ikke mye bmw her oppe :P

Skal du levere dem til et firma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...