koll Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Var den ja Men sto kun for juni da jeg kun hadde sommerjobb der:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Er ikke mye bmw her oppe Ikke mye ? Trur du har vært lite på Finnsnes da, går rimelig mange her nå Å Koll du må ikke finne på å selge, ta den heller med nordover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Hehe neier veldig i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 ikke fått montert interiøret enda nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Hehe nei, ikke enda, skal få renset og farget det først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Yo! Er på rusthunting, og skal i den anledning ut med interiør for å kikke etter rust under gulvteppet. Lurer da på om noen kan fortelle meg hvordan man får ut setene. Setene er løse, og henger ikke fast i gulvet, eneste som holder de igjen er setebeltet, som jeg heller ikke får av setet. Skruen som holder setebeltet fast i setet er "feil" vei, og ikke mulig å komme til. Hadde blitt veldig glad om noen kunne fortelle meg hvordan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 finn fram en fast nøkkel og begynn:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmlesinn Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 e kom til med en liten 11mm pipe på mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Er 2 Torxbolter i bakkant. Skru dem ut. Setene er hektet på 2 kroker i framkant. Bøy setet fremover, slik at det kommer ut av krokene. Ta ut setet! Easypeasy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Er 2 Torxbolter i bakkant. Skru dem ut. Setene er hektet på 2 kroker i framkant. Bøy setet fremover, slik at det kommer ut av krokene. Ta ut setet! Easypeasy! Nå har du lest i for stor fart KingB Han har setene løs. Men mangler å løsne setebeltene. Ja jeg brukte og bare en 11mm kopp å skru dem av. Du tilter setet helt opp for å komme lettere til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Tilte setet opp har jeg jo ikke tenkt på. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Da har jeg brukt dagen på å fjerne rust under teppet, samt lydisolert hele vognbunden med Dynamat lydempingsmatter. Fortsetter nok litt på dører og deler av taket, sepesielt rundt høytalerene i morgen. Har også trikset og mikset litt med nytt skinn intriør som jeg setter inn når jeg er ferdig i morgen Gleder meg, blir spennede å se om jeg høre noe forskjell Hover inn bilder når bildeserveren er oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Lysten på litt forandring, så lufter bilen for salg, evt. bytte. Da i en pen E34 sedan eller E39. tar godt imot spørsmål Senkefjærer på 55mm-35mm, med tuv-papirer er forøvrig i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Fjernet det som var av rust i vognbundet, og lydisolerte så med dynamat matter . i dører og deler av taket. En ganske merkbar forandring! mindre hjulstøy og bilen virker mye mer kompakt. Samt høytalerene spiller mye bedre da disse mattene fanger vibrasjoner Lette og jobbe med og veier ingenting i forhold til asfaltmatter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Heisann. Interressert i bytte mot e39? viewtopic.php?f=45&t=216475 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå