Gå til innhold

Min E34 Touring bilder s.3 *SOLGT*

koll
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Yo! Er på rusthunting, og skal i den anledning ut med interiør for å kikke etter rust under gulvteppet. Lurer da på om noen kan fortelle meg hvordan man får ut setene. Setene er løse, og henger ikke fast i gulvet, eneste som holder de igjen er setebeltet, som jeg heller ikke får av setet. Skruen som holder setebeltet fast i setet er "feil" vei, og ikke mulig å komme til. Hadde blitt veldig glad om noen kunne fortelle meg hvordan :)

tt07ynp5oo3oeyf9aemr.jpg

d18fak9thk8g376e2c7p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 2 Torxbolter i bakkant. Skru dem ut. Setene er hektet på 2 kroker i framkant. Bøy setet fremover, slik at det kommer ut av krokene. Ta ut setet! Easypeasy! :)

Nå har du lest i for stor fart KingB :P

Han har setene løs. Men mangler å løsne setebeltene.

Ja jeg brukte og bare en 11mm kopp å skru dem av. Du tilter setet helt opp for å komme lettere til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg brukt dagen på å fjerne rust under teppet, samt lydisolert hele vognbunden med Dynamat lydempingsmatter. Fortsetter nok litt på dører og deler av taket, sepesielt rundt høytalerene i morgen. Har også trikset og mikset litt med nytt skinn intriør som jeg setter inn når jeg er ferdig i morgen :) Gleder meg, blir spennede å se om jeg høre noe forskjell :P Hover inn bilder når bildeserveren er oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Lysten på litt forandring, så lufter bilen for salg, evt. bytte. Da i en pen E34 sedan eller E39. tar godt imot spørsmål :) Senkefjærer på 55mm-35mm, med tuv-papirer er forøvrig i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fjernet det som var av rust i vognbundet, og lydisolerte så med dynamat matter . i dører og deler av taket. En ganske merkbar forandring! mindre hjulstøy og bilen virker mye mer kompakt. Samt høytalerene spiller mye bedre da disse mattene fanger vibrasjoner :) Lette og jobbe med og veier ingenting i forhold til asfaltmatter :)

r1mlhn3lk1n5t73rgcgk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...