koll Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Da er biln til salg da jeg er lysten paa noe nytt. Blitt gjort endel med den i mitt eie. Ikke mye rust, bla. pusset og sveiset rust i vognbund, og staar inne i dette oyeblikk for aa faa nye kanaler, noe som blir gjort av fagfolk. Km-stand 207.000 Vil ogsaa bli eu-godkjent for et evt. salg. Om interesse, send PM, saa sender jeg mer info. (er pa ferie for oyeblikket, og har dermed ikke norsk tastatur med de tre siste bokstavene i det norske alfabetet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Link til salgstraad viewtopic.php?f=44&t=237074 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Nylig fått øynene opp for detailing, fortsatt på amatør basis. Fikk dog en en passende bursdagsgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Har i dag brukt dagen på å skifte dempere og fjærer bak. Høyre bakdemper løsnet i bånn etter endel banking. Men venstre sitter noe så intenst. Brukte vel halve dagen på å slå og banke og tvinge, dra og sparke, se stykt på den, samt si endel ord som ikke ville blitt aksepter hos krf. Vil ikke av overhodet. Fatter og begriper ikke hvordan den kan sitte noe så innihelvete, blir gal i hodet . Noen som har noe tips til hvordan man får denne løs? Legger ved noen bilder. Deilig med nye kanaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 mye måtte du ut med for kanal bytte? ang dempern, ta vinkel slipern og kutt et hakk i den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Fikk en karossarbeider via noen bekjente til å gjøre det svart, så betalte rundt 12k, men da fikset han også andre rustskader osv Når du sier et hakk, hva mener du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 slik som på bildet, altså kutt et hakk i der det er gråt sånn ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Får prøve det, drar ut til bilen nå snart. Kutter jeg der vil trolig demperen hoppe av, men selve "røret/stanga" som er det svarte i din tegning vil vel fortsatt sitte i bærebroa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 ja det stemmer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Kan meddele at bilen nå endelig ble senket for en stund tilbake. Byttet i samme slang til nytt 25mm stabstak med polyringer og stabledd. Ble jo en helt ny bil å kjøre Når det er sagt er jeg ikke helt fornøyd med høyden i front. Så dersom bilen beholdes, slippes den nok ned enda litt i front. Ellers er den til salgs om en eller annen dukker opp med en passelig sum. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... abled=true Er helt klar over at den er noe dyrere en normal markedspris for disse bilene, så trenger ikke høre det Har blitt alt for glad i bilen etter alle timene i garasjen, og når den heller ikke må selges tillater jeg meg selv i å sette prisen på det nivået jeg har gjort Mener jo selvklart at den er verdt det også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå