JENSSEN Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 jeg er inne på bmwshadowline.com for å handle meg shadowline folie rundt listene:D men jeg veit ikke helt hva jeg trenger jeg har følgene valg: 1rull 30"x30` 2rull 30"x30` hva vil dette si? og hvor mange ruller trenger jeg til en e39sedan? jarle jenssen
Otis Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Med litt enkel lesing på hjemmesiden dems så tror jeg dette stemmer bra. PURCHASEOne roll of Shadowline trim vinyl is enough to completely cover all upper & lower window trim pieces on both sides of one vehicle (coupe or sedan). All rolls are 30 feet (9.15 m) in length and are available in three widths: 3" (76 mm), 4" (101 mm), and 5" (127 mm). The discount savings on multiple roll purchases only benefits those applying Shadowline trim vinyl on two or more vehicles. We don't want you to purchase more than you have to. For wholesale pricing on orders of 10 or more rolls, please contact us at orders@bmwshadowline.com.
maddafakka Skrevet Desember 4, 2010 Skrevet Desember 4, 2010 Går ut i fra at det skal passe på e30 og?
Heimstad Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Hvor mye koster en rull? Fant ikke pris på sidene. Mulig jeg er blind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå