Gå til innhold

Sprek bil mot veldig sprek bil - litt forskjell?

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ser ikke akuratt ut som det er så veldig kontrollert!

Tror du linket til feil video larsen.. men tror jeg vet hvilke du egentlig mente..han går av gassen for brått i omtrent 250mph og får litt deakslerasjon og bilen blir litt ukontrollerbar for en som aldri har prøvd dette før ( som sagt tidlig i filmen ) samtidig som han sikkert bremser litt for hardt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsakt, var denne jeg mente

Jeg hadde hvertfall fått hjertet i halsen hadde jeg plutselig gått rundt slik. Det er høye hastigheter, men bilen skulle vel takle en slik nedbremsing uten å spinne rundt.

Jeg vet ikke helt hvordan det der er, men 400km/t er raskere enn fra fabrikk iallefall. Han har jo fallskjerm/bremseskjerm bak i tilfelle, så er vel på grensen da sikkert. Men er rimelig sikker på at han går av litt brått på gassen, og sånt kan det bli deakslerasjon eller motorbrems av..kanskje det er det som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvet ikke om dere har sett denne, men 23 October i år skjedde dette med Underground Gallardo Superleggeraen, da den løste ut skjermen i ca 350+

Gikk visst bra med føreren, men ikke noe hyggelig syn:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke sammenligne en trimma supramotor, og en org. M3 CsL, hadde den cslen hatt turbo, hadde den supraen liggi langt faen bak!

Suuuuuure! haha

:lol: hadde de hatt like mye hester, hadde cslen vært et par meter foran ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...