Bilstad Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Har en 319 E46 sedan 99. som ikke skal på veiene før neste år.. men det er kommet masse fukt inni bilen. Noen som har noen forslag til hva som kan gjøres? Eventuelt hvor det kunne kommet ifra?
dav-a Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Jeg hadde et problem at det var vått på gulvet bak, høyre side. Var enkelt problem å fikse Har du det, eller lignende?
Bilstad Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Har ikke fått sjeket det enda. men skal bort med et par fuktballer som eg ska plassera i bilen jallefall. Så ska eg ta en titt i heile bilen å forhåpentlig hvis finne ut hvor det komme ifra.. vil ikke hva myggel i hele bilen før jeg får den på veien!!
StigJ Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Se oppunder dørene etter et regnskyll. Se om det er vann som kommer ut mellom dør og dørpanel. Er et velkjent problem at fuktsperra inni døra løsner i nedre kant. Lett fix ved å ta av dørpanel og fuge sammen der det har sluppet. Jeg har hatt dette på alle dørene mine på E46en.
Bilstad Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 ahh okei;) hva borte å skjekket bilen.. virket som det var fukt oppunder dørene og. Såg ikke bra ut på beinplassen bak, var det myye vann.. tørket opp en del før jeg satt inn 2 Fukt"killers". Får åpne dørene i helga å forhåpentlighvis finne feilen bak dørtrekkene!
Zaphod Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Sikkert fuktsperra bak døra som har løsna, strevde litt med min gamle 318 for å si det mildt. Løsna på 3 av 4 dører
Bilstad Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 okei;) takker for alle tips! for bilen ska ver 110% før eg får an på veien:)
Bilstad Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Det var fuktsprerra bak.. måtte ut med alle setene og gulvtrekket.. hva et jævla basseng nedi der.. skal gå over alle dørene for sikkerhetskyld slik det ikke skjer igjen! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå