Duplex Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Som topic antyder sitter viskosekoblinga SKIKKELIG fast (M52), har stått iallefall 2 timer å hamra, kilt og styra.. Til slutt tok jeg ut vannpumpa med viskosekoblinga på for å prøve om det ble noe bedre. Ved å kile et skrujern mellom skovlene på pumpa og samtidig prøve å løsne 32mm muttern (links ja) føler jeg at jeg får mest "moment", men muttra rikker seg ikke.. Har vært generøs med 55-6 til liten nytte. Er det mulig at det ikke er links på denne?
Otis Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Det er links på alle sammen på m52 og sikkert resten av motorpaletten til BMW.
Duplex Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Tenkte meg det ja.. Er tom for idèer nå :S
miils Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 ta en lang 32 nøkkel å sett ned, så kakker du me hammer på siden av den d funker
Duplex Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Etter timesvis med banning ga jeg opp. Sendte vannpumpa med min stefar som tar den på jobb der de har betydelig mer verktøy, så får man se om det løser seg der.. Etter å ha lest utallige innlegg om hvor lett det er å løsne den muttern, kjenner jeg at jeg blir kvalm.. Skulle ønske jeg aldri plagdes når man skal skru på bil :S
e3978 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Etter timesvis med banning ga jeg opp. Sendte vannpumpa med min stefar som tar den på jobb der de har betydelig mer verktøy, så får man se om det løser seg der.. Etter å ha lest utallige innlegg om hvor lett det er å løsne den muttern, kjenner jeg at jeg blir kvalm.. Skulle ønske jeg aldri plagdes når man skal skru på bil :S Hele raklet bør sitte fastmontert på bilen mens du slår den løs... Kil viskosekoblinga fast med et kraftig skrujern og dævel til med en hammer på en lang 32mm fastnøkkel.(links) plagdes inn i F... da jeg skulle løsne den...
Duplex Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Hele raklet bør sitte fastmontert på bilen mens du slår den løs...Kil viskosekoblinga fast med et kraftig skrujern og dævel til med en hammer på en lang 32mm fastnøkkel.(links) plagdes inn i F... da jeg skulle løsne den... Ja det var dette jeg starta med, men etter å ha plagdes i noen timer tok jeg pumpa ut for å prøve.. Å kile viskosekoblinga fast hjelper vel ikke stort siden den snurrer uavhengig
|Ole| Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Eg pleie å sette ei sveisetang på reimhjulet til å kile med for også bruke fast eller skiftenøkkel, funkar som f--- uten å ødelegge noko
Duplex Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Problem solved, med ei skikkelig skrustikke så løsna muttra =) Fy f... den satt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå