Lanzin Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Ok...For det første.. jeg spurte om informasjon ang lyspæretyper.. Har du bidratt noe der? nei.. Den siden jeg åpnet for å få svar var bimmers.. flesteparten av de jeg har snakket med her er trivelige og hjelper gjerne.. Hadde jeg vært ute etter en diskusjon ang lovligheten til xenon og ditt personlige synspunkt hadde det vært en annen overskrift som hadde lagt opp til en diskusjon.. ikke et konkret spørsmål. Jeg drar frem andre elementer jeg synes er farligere fordi det er mitt synspunkt.. Dine poster har heller ikke noe med pæretype og gjøre. Kaller ikke dine innlegg seriøse når du begynner og hakke på meg personlig. Virker som du kun er ute etter uvennlig diskusjon\krangel. Du kan ikke vente seriøse svar av meg når du holder på som du gjør.. da prøver jeg og spøke det bort.. gidder ikke og bli irritert engang. Nok andre der ute og slenge dritt til,start din egen tråd ang dette emnet,så får du sikkert nok av svar fra andre som faktiskt bryr seg. Jeg vil ikke bidra til dårlig stemning på dette forumet... Takk for meg.. Tråden kan stenges\slettes.
HMW Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Var aldri ment som dårlig stemning. Den forståelsen er det nok du som har fått uten at det var mening fra min side. Jeg hjelper gjerne, men ikke med ting som går utover andre i trafikken.
Azeton Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Bare sett inn xenon der du får plass til det! Helst i tåkelysa bak også. Har utsatt xenon i nærlysa på E34n min. Men nå er nok nok, har fått tak i noen 75watts xenon til nærlysa. Så skal de suppehuene som kjører med nær og tåkelys få svi! Og spesielt de med xenon i begge..
Alpejohn Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Var aldri ment som dårlig stemning. Den forståelsen er det nok du som har fått uten at det var mening fra min side. Jeg hjelper gjerne, men ikke med ting som går utover andre i trafikken. Du er hvertfall gla i og kverrulere
hao Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Her er link til alle typer http://www.pal-guide.com/index.php?lc=no_no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå