Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slenger meg på denne også! Ett stort savn, Esso / Statoil stasjonen ved bjerke hadde dette før, men ble fjernet. Prioriterer boller og pølser vettu :(

Skrevet

Håper det er greit vi låner tråden :)

Kan vel slenge meg på jeg også da jeg ikke lenger har noe sted å stå :!:

Er det noen interesse for å gå sammen noen stykker for å leie ett mekkested:idea:

Jeg trenger egentlig noe mer permanent.

Ta kontakt hvisdu vet av et sted som står tomt eller har plass til flere.

Lei av å vinterlagre B3en min ute. Sist uke kom en nabo med vill hund og nylonsnor for å si hei og prate bil :evil: Nå må jeg lakke framskjermen.

P

Skrevet

Jeg har for øyeblikket en 523, en 81 Jaguar og jakter på en Range Rover Classic. Jeg trenger et sted jeg kan gjøre litt jevnt vedlikehold og forsiktig restaurering. Er derfor åpen på å spytte inn penger i et verksted fellesskap.

Skrevet

Denne tråden døde ganske fort ut. Noen hobbymekkere som er seriøst interessert i å være med eller? Går an å PMe og da. Har funnet ett relativt stort sted i Heggedal utenfor Asker, men vet ikke pris og hvor egnet det er innvendig enda.

P

Skrevet

Er interessert ja. Skal hovedsakelig kun brukes til små servicer og div inspeksjoner.

Hva slags pris er det snakk om ?

Skrevet

Ja I løpet av uken.

Er også int strekningen Oslo Nord Øst - Drammen.

Folk må ha en ide om hvor smertegrensen går på betaling pr mnd

Jeg skal kun privatmekke pga helsa og at skrulysten har avtatt betraktelig med årene. Blir bare egne prosjekter og derav ingen inntekter på det. Kun utgifter.

P

• 11 months later...
Skrevet

Hvordan er det med mekkeplass for folket :?: Jeg har kunn sett noe over mot Vikerssund til en fornuftig penge. Har fortsatt prosjektbiler som trenger mye arbeid og interessen for ett sted å stå er fortsatt stor.

Nå kan jeg bare skru en dag i uka på jobben.

Dett er alt for lite når en har 2 delebiler og 2 prosjektbiler. Ofte så skal jeg ett eller annet på denne mekke dagen og da går det 2 uker mellom hver gang jeg får gjort noe. NOEN SOM HAR FUNNET ETT STED Å STÅ og som kan ta inn en til eller fortsatt leter etter sted å stå?

Per

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...