stianvell Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Hei! Har fått meg en kjørecomputer, den lille utgaven. i bilen min stod det bare en vanlig analog klokke.. Men det jeg lurer på , hvordan skal jeg få denne til å fungere? Få tak i den kontakten som er bak på computeren, å koble sammen lednigene som gikk til klokka, å noen andre ledninger ? eller ligger dette klart i bilen?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Bump! Har kobla på ledningene fra klokka, da ble det lys i knappene , men ikke displayet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 noen som vet hvem ledninger jeg kan koble + og - på for å få lys i skjermen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Søk med søkefunksjonen i menyen til venstre før du poster. OBC (liten som stor) i e36 er ett av de mest vanlige emnene her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 hehe ok, har gjort det, men finner ikke svar på det jeg lurer på altså om noen som vet hvem ledninger jeg kan koble + og - på for å få lys i skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Ett slit å lese og søke igjennom, slet en god stund selv med å finne ut av det.. meeen ihvertfall er pin 13 (brun ledning)minus, mens pin 8 (rød/gul) pluss på den lille kjørekomputeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 ok:) Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 nå har jeg fått liv i computeren. men det eneste som lyser er displayet for temperatur, å den viser feil . -37 viser den. hvor er det ledningene til tempmåleren ligger i bilen? Klokka virker den også, men det er ikke lys i det displayet. egen strømledning til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Om bilen din kun hadde analog klokke tiligere så ligger det neppe ferdige ledninger på bilen til temp sensor.. Bruk søke funksjonen, ligger masse stoff her inne om dette emnet! Om du ikke finner her kan du prøve Google! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Er bare pæren som har gått med klokken. Bytt den så er det god stemning. Tempføler må du legge opp selv, så den står på -37 når ingenting er tilkoblet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 ok, må det være org føler eller kan jeg koble på noe annet? evt link til føleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Hei Driver å baler med det samme. Det er ikke ledninger lagt opp i bilen til utstyr som ikke er der originalt på E36(E34 hadde 6 eller 7 nett til sedaner og M5 med forskjellig utstyrspakke og omtrendt like mange til stv. Har hatt endel nå og aldri vært heldig mhp dette. Har nå en nullutstyrs 320 som skal få utstyrspakken fra en fullutstyrs 3,2 Det er flere ting som nesten ikke lar seg gjøre uten bytte av hele ledningsnettet. Bla cruisecontrol, sideairbag, el vinduer bak med originale heiser og el,nett og den store OBCen. Koed har ett sett til den lille og den mellomste OBC og el nett til vindusheis bak. Husker ikke prisen men det er ikke mange kronene det er snakk om. Endel arbeid er det Min OBC svartner når jeg trykker på utetemperatur. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 har fått liv i min nå men er ikke temp da, pga jeg ikke har føler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 https://www.koed.no/2.2.asp?billede=967 ... =3599&nr=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå