Gå til innhold

Ettermontere kjørecomputer e36

stianvell
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått meg en kjørecomputer, den lille utgaven. i bilen min stod det bare en vanlig analog klokke..

Men det jeg lurer på , hvordan skal jeg få denne til å fungere?

Få tak i den kontakten som er bak på computeren, å koble sammen lednigene som gikk til klokka, å noen andre ledninger ? eller ligger dette klart i bilen?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg fått liv i computeren. men det eneste som lyser er displayet for temperatur, å den viser feil . -37 viser den. hvor er det ledningene til tempmåleren ligger i bilen? Klokka virker den også, men det er ikke lys i det displayet. egen strømledning til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Driver å baler med det samme. Det er ikke ledninger lagt opp i bilen til utstyr som ikke er der originalt på E36(E34 hadde 6 eller 7 nett til sedaner og M5 med forskjellig utstyrspakke og omtrendt like mange til stv. Har hatt endel nå og aldri vært heldig mhp dette. Har nå en nullutstyrs 320 som skal få utstyrspakken fra en fullutstyrs 3,2 Det er flere ting som nesten ikke lar seg gjøre uten bytte av hele ledningsnettet. Bla cruisecontrol, sideairbag, el vinduer bak med originale heiser og el,nett og den store OBCen.

Koed har ett sett til den lille og den mellomste OBC og el nett til vindusheis bak. Husker ikke prisen men det er ikke mange kronene det er snakk om.

Endel arbeid er det Min OBC svartner når jeg trykker på utetemperatur.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...