Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

10.000,- for ett skadet båtskrog uten innredning og med en 22år gammel motor som har vært under vann, som du ikke vet tilstanden på?

Kom med en fornuftig prisantydning så kan det hende jeg finner veien til Bergen.

(Jeg skal forøverig selge min 13fot selco, med 85mod evinrude 55hk (elstart), inkl båthenger, da denne båten blir for liten for oss. Innebygget tank med utvendig påfylling, båten er uten skade, hel og grei, med 2stk nye svingbare stoler, benk på høyre og venstre side bak stolene og ikke sofa bakerst. Utstyr som følger med: knopmåler, fendere, tauverk, vannski, tube, automatisk lensepumpe, tankmåler.)

Skrevet

eg har kje peiling på ka båten koste..eg kan godt selga den billigare, men går ikkje so mykje ner iogmed att eg har hatt ein del utlegg på den :) kom me ett bud.. helst på PM

Skrevet
du kan få motor for 3-4000

Da takker jeg nei.

Den motoren (type, armodell) i grei stand er kanskje verdt 5000,-

Så hvis den har ligget under vann og du ikke har "vasket" den og startet den etter det så den kunne kjøres ren igjen og bli smurt opp, så er ikke motoren verdt mange kronene.

Men takk for tilbudet uansett

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Med bakgrunn i tidligere nevnte årsaker tror jog nok det blir vanskelig å få mer enn 3-4000,- for denne båten, men lykke til med salget!

(Kun ment som et godt tips som kan slettes om ønskelig. Interessen taler vel også i samme retning?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...