lysebo Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 heihei.. min 520 99 mod vil ikke starte etter den er krasjet forand og ledninger ble da rivd i stykker... ledningene er fikset og ser ut til att sikringene i hanskerom er hele.. hvor sitter hovedsikring til motor og sånn? da jeg vrir om nøkkelen kommer det kun ett klikk.. noen råd? vil gjerne få startet den igjen
Otis Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Høres ut som defekt startmotor. Evt så er det dårlig batteri. Slukkes alle lys i instrumentpanelet når du forsøker å starte?
lysebo Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 veit ikke helt om di slukkes.. hakke sjekket... men sentrallås funker heller ikke. hadde vært rart om det ikke er noe sikring eller noe
lysebo Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 takk for svar. sjekker di aktuelle tingene i morgen.. fortsett og kom med råd om dere vil;)
lysebo Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 alle lampene slukker di.. kun airbag og batterilampa som lyser... noen fler forslag? noe sikring eller noe som har gått?
lysebo Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 Har du strøm nok da? ja. skal ha strøm nok... har prøvd med både startkabler og med nyoppladet batteri
lysebo Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 Gi startmotoren en liten "kakk" det har jeg ikke prøvd... tviler på att det har noe med den og gjøre... men det skal jeg prøve;) takk;)
Kobar Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Jeg kjøpte en kollisjonskada e39, den oppførte seg helt likt som det du forteller her. Jeg skrudde ut motor, satte den inn i en annen bil og den starta tvert Hvor feilen ligger henn vet jeg ikke, men det virker som det er en "sikring" som gjør at motoren ikke starter etter en "smell"
Mpowerman Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Har faktisk samme problemet på en skadet E39 jeg har stående. Klikker bare. Har ikke funnet ut av det enda. Skal prøve med en diagnose, men tror det er for dårlig spenning frem til startmotoren.
lysebo Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 Aha. Takker for svar. Må prøve og få en el ekspert te å se på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå