hanskr Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Originale M5, eller standard E34? orginale m5 var ikke til att eg skifta dei ut etter mykje fram og tilbake og meininger fra div personer så skal dei være slik som dei er Gummien sitt fast men hyla inni er bevegelig - so bare smørje den opp og så er alt på stell men dei er ikkje like med standar e34 slik eg har studert vertfal ...
hanskr Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Dette blir velldig bra stå på videre Takker
hanskr Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Fått på bærebruene i dag, montert nye handbrekk wire å justert så den låser etter 2 hakk fekk også på stabstag me nye foringer å m5 hjula;)
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Detta ser kjempe bra ut, du burde skaffe deg eit kamera så du slepper å ta bilde med den crappy telefonen din rakk ikkje å komme oppom igår, kjem innom for innspeksjon i kveld sikkert
hanskr Skrevet September 1, 2011 Forfatter Skrevet September 1, 2011 Detta ser kjempe bra ut, du burde skaffe deg eit kamera så du slepper å ta bilde med den crappy telefonen din rakk ikkje å komme oppom igår, kjem innom for innspeksjon i kveld sikkert Takk jørgen ja fant att kamerae mitt i går så betre bilder skal de bli
hanskr Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Dårleg me 5-serie skuing her om tida - m3 og 320'en min forge veke å no har eg jammen kjøpt meg vinterbil - blir jo ein gammal slitar hehe - Nåkken bilder har ein skade etter eit møte me eit vikeplikt skilt i vinter - som ein bimmers kar fekk til hehe fekk sota rutene bak i dag samt sett i xenon Videre planer e dra utigjenn skaden - montere grøftelys å annlegg Men reiser nedover til rudskogen i morgen kvel håper på å sjå fleire der !!
hanskr Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Da var de tid for ein oppdate Vert mykje skruing men ikkje på "go" bilen Var innom skrapen forge veke og gjett ka eg fant ? Hella sota baklys Fått montert takluka no !! og så var de tid for å sveise i de jekkfeste som var kappa ut av tidligere eiger ... Å de nye er vertfall solid laga må tildekkast litt baklysa !! sveist grunna m5 diffen grunna kanalen fått sveist baklokke på diffen - var ei sprekke der ferdig malt Å så kommer den beste nyheita Fekk brev fra bt i går anngåande søknaden for motorskifte og de vart godkjent - under forustetning av att eg følgte visse pungt over 6 sider !! Så no er de bare å vise begge bilane og forhåpentleg vist begynne :D på tide ( 7mnd siden søknaden vart sendt ) Har også fått alle lister nye fra gs og carbon emblem til panser og bakluke
hanskr Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Grattis med godkjent søknad mister!! Takker stor takk til e36cab som hjelpte til å skive
Bmweee Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 wtf...gikk å tråla skroten forrige uke og ikke sett disse, stod på en rød sedan eller? veit ikkje om noken som har 535i bakstilling liggande vel?
Vegard-E30 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 nei, de stod på en svart e34 som kom inn forrige lørdag, eg som tipsa hans om dei Gratulerer så mykje med søknaden !!!
hanskr Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 wtf...gikk å tråla skroten forrige uke og ikke sett disse, stod på en rød sedan eller?veit ikkje om noken som har 535i bakstilling liggande vel? hehe hadde flax der gitt veit om 530 v8 og 520 bakstilling ... men ikkje noko anna desverre
hanskr Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 nei, de stod på en svart e34 som kom inn forrige lørdag, eg som tipsa hans om dei Gratulerer så mykje med søknaden !!! Takk vegard
Bmweee Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 530 v8 er muligens interessant, er denne med diffsperre? ta gjerne på pm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå